• 1
  • 2
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
nеwage - специалист
Дойде най-сетне време да реализирам отколешната ми мечта. И комплекта с озоновия генератор пристигна точно на рождения ми ден :party: - какъв по-хубав подарък. Веднага се захванах за работа. За озона и горенето може да се пише и чете много, има много патенти за използване на озон в автомобилните двигатели с вътрешно горене, ето няколко от тях: http://www.google.com/patents/US6990965 или https://www.google.com/patents/CN2797663Y или https://www.google.com/patents/CN2163876Y

Колата ми е Пасат 3 комби 1.8 на газ
Ето какво се получи: https://goo.gl/photos/VCVjCbPy9ZxtXVeGA
DundyTheCroc - майстор
На какво напрежение бачка това чудо, дали е точно озонатор или йонизатор? Как се чувства колата с него?
radius - майстор
Подозирам, че озонатор, в комплект с генератор на браунов газ + магнетизатор ще са неочаквано добра комбинация. А забравих и устройството в запалката, дето маха пиковете. :lol:

Не се засягай, винаги пионерите в дадена област са обект на обсъждане, така че не го приемай като лична обида.
radius - майстор
DundyTheCroc написа:
дали е точно озонатор или йонизатор?
Че каква е разликата, молекулите на озона са полиатомни йони.
Ама в това последното нещо не съм сигурен.
hidrazin - майстор
И сега Пасаторът ще работи с по-чист въздух без микроби.
Та в крайна сметка като замине за Надин ще е в отлично здравословно състояние.
За съжаление на много хора няма да им дойде акъла в главата. :?
:partyman:
zmiori - специалист
На теория трябва да е по добре все пак озона е атомарен кислород. Повече кислород по добро горене. Ама на практика какще е един господ знае.
Преди 5-6 години си правих опити с една Самара махам въздушния филтър и докато работи на тихи обороти пръсках с една пръскалка вода директно в карба, резултат вдига оборотите.
Нямам подбодящ автомо бил за проба с една две дюзи за охлаждаща мъгла след въздушния филтър какъв ще е резултата?
radius - майстор
Някой беше писал тук или в ситроенския форум, че навремето имал такова у-во на Ладата.
nikolovvd - майстор
hidrazin написа:
И сега Пасаторът ще работи с по-чист въздух без микроби.
Ако беше в нормална държава може и да му намалят данъка, но у нас и потупване по рамото няма да получи.
Бе какво си чешем клавиатурата. На техническия преглед преди 2-3 години изкараха на колата такива стойности на изгорелите газове, че ако не беше на 5, а а на 25 години, можеше да я спрат от движение. След 3 измервания се отказаха и обявиха тестера за повреден. Не било възможно предишния преглед (нали ги записват стойностите в някакъв архив) колата да дава 0.00 на емисиите CO, а сега три пъти мерят и трите пъти заковава на 1300 още с включването.
Наскоро някой спомена, че у нас било невъзможно да се регистрира електромобил, а ние сме тръгнали за екологията да се грижим. :lol:
DundyTheCroc - майстор
Има разлика, молекулата на Озона е от три атома кислород, като лесно се разпада на атомен кислород, йонизирането е друга бира. Не случайно питам за напрежението, необходими са около 30-40 киловолта за коронарен разряд и да заработи, поне братушките до това са стигнали като експериментират. Честно казано тези пластини не ми се струва, че работят на толкова високо напрежение, освен това много лошо спират въздушния поток и ефекта може да е отрицателен. Единственото сигурно е, че това чудо ще работи като перфектен въздушен филтър и след няколко месеца ще е замазано с прах цялото :)
gnt69 - майстор
Ама той собственика на озонатора хвърли бомба и се скри, а ние умуваме бяга ли повече колата или не бяга, И с колко конски сили дигнахме мощноста че да не късаме полуоски после и да се оправдаваме слаб материал. :partyman:
  • 1
  • 2

Тема "Добавяне на озон във въздушната смес на автомобила" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: