Това трябва да са главните причини. Първо, горивото няма как да е с хомогенно съдържание и калоричност. Някъде ще има загнила дървесина, по-плътна дървесина, ще има кори от дърво и т.н. Пелите се правят от не едно дърво и вид дървен материал. Цялата насъбрана маса дървесина се пелетира. Обявената калоричност няма как да е постоянна в тонове пелети, а дори и в няколко десетки килограма. Да е течно гориво, то ще се смеси и ще се получи хомогенно. Добро или лошо все ще е с някаква калоричност и качество, което ще е еднакво за цялото количество. Тук няма как да се получи.
Другото - шнекът не може да качва всеки път точно до грам количество пелети, знаеш.
След като съставът на горивото всяка минута е различен като качество и количество, тогава тези изменения няма защо да ни учудват.
За управленията, които показват и други данни освен колич. кислород, например моментна мощност и моментен разход, също не може да се разчита на 100% истина. Показанията са близо до действителните, но за дълъг период на горене с нехомогенна пелетирана дървесина, която сме си закупили и омешали (а тя е омешана още във фабриката тази дървесина респ. пелети) ще се явят неизбежни разлики и това трябва да се приеме. Да е газ ще се дозира, да е нафта - също...
Другото - шнекът не може да качва всеки път точно до грам количество пелети, знаеш.
След като съставът на горивото всяка минута е различен като качество и количество, тогава тези изменения няма защо да ни учудват.
За управленията, които показват и други данни освен колич. кислород, например моментна мощност и моментен разход, също не може да се разчита на 100% истина. Показанията са близо до действителните, но за дълъг период на горене с нехомогенна пелетирана дървесина, която сме си закупили и омешали (а тя е омешана още във фабриката тази дървесина респ. пелети) ще се явят неизбежни разлики и това трябва да се приеме. Да е газ ще се дозира, да е нафта - също...