• 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
kuger - майстор
esko148 написа:
Температурата, до която се нагрява е грубо около 1100 градуса.
????
esko148 - специалист
Ми гъстотата не е много висока. Идва малко по-гъсто от ЕП90 :)
А за температурата, да нагрява се до 1100 градуса :)
kr1100 - майстор
kuger написа:
esko148 написа:
Температурата, до която се нагрява е грубо около 1100 градуса.
????
Абе май е там , ама не е измерена Бидоня трябва да е от спец материал - жаро/ забравих руската дума на устойчив на температура материал/
Автора драсни 1 лично / съседа ми търгува с " неръждавейка" има и фланци и кранове.
Давам ти коорд. -оправяте се
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
esko148 написа:
Ми гъстотата не е много висока. Идва малко по-гъсто от ЕП90 :)
А за температурата, да нагрява се до 1100 градуса :)
EP90 си минава през ръчната помпа
  esko148 - специалист
Е, значи ще да е по-гъсто от ЕП90 или просто съм попаднал на дефектна бройка :-D
Колеги, благодаря на всички ви за бързите изчерпателни отговори и насоки. Като постигна желаното ще пиша за резултата.
Мисля, че е добре да върнем форума в правия път. :arrow: :yawinkle:
esko148 - специалист
Нека съживим малко темата за тези прекрасни машинки.
Ето малко снимки от това, което успях да свърша вчера :)

EDIT:
Това бе първата проба на металните колела, които бях принуден да направя, защото оригиналните за нищо не стават.
Едното колело тежи близо 20кг, което не изисква поставянето на допълнителни утяжители за да не подскача машината :)
Лопатките са от шина 5см за да не буксува ;)
Полуоските ги взех нарочно по къси ( 12, а не 20 см ), че с дългите ставаше прекалено широко.
За материали + боята и оригинални полуоски дадох всичко 100лв. Труда си е от мен.
Сега върви като звяр и вече не се налага аз да я бутам :)
А бе заслужаваше си парите и работата :)
Прикачен файл:
20180418_182042~1.jpg
Прикачен файл:
20180418_154037~1.jpg
Прикачен файл:
20180418_154023~1.jpg
krismarg - специалист
Тези колелета заради браздира ли ги правихте? А вършат ли работа с плуга?
esko148 - специалист
Да, това бе основната причина да се захвана с направата им. Просто транспортните ( гумените ) колела и тези металните, които ми дадоха от магазина не могат да "зацепват" добре на току що фрезовано място. Пълнят се с пръст при което започват да буксуват и се налага аз да бутам с все сила за да не се окопаят, че после няма вадене.
На отъпкано ( нефрезовано ) място също беше зле. Единственото, което можех да направя е да го "надраскам".
Сега вече мога да ползвам машината по предназнечение - като фреза, НО и като култиватор! Работи идеално с всякакъв инвертар. Който може и има необходимите познания за работа с електрожен и ъглошлайф може да се сдобие сравнително лесно с тази благинка :)
Колега с какъв диаметър са колелата които ди направил и широчината колко е?
esko148 - специалист
вт ное 06, 2018 12:13 pmMeradjov написа:
Колега с какъв диаметър са колелата които ди направил и широчината колко е?
Диаметър на диска ( заедно с шината ): 36см
Диаметър всичко ( диск, шина, лопатки ): 46см
:)
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: