Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
mmv - напреднал
Така, благодаря, май разбрах ! Т.е Ако налягането в ресивера е 4 бара, а в цилиндъра е 1 бар, докато в цилиндъра налягането не стане над 4 бара, няма да пълни ресивера ? Така го разбирам аз, незнам дали е правилно. Тогава има ли някакъв друг начин главата от блока да се изхвърли и да се измисли нещо друго, основно, за да избегна ангренажа, а пък и това, че главата ми е спукана ? Или със спуканата глава ще може да се измисли нещо ? Тези пластинчати клапани дали има как да ги приспособя без глава към блока от ДВГ, който имам ? Пак казвам, твърдо решен съм да пробвам, затова моля за помощ ! :) Дори накрая и да не стане, ще се радвам, че съм опитал :)
angelfilev - специалист
mmv написа:
Така, благодаря, май разбрах ! Т.е Ако налягането в ресивера е 4 бара, а в цилиндъра е 1 бар, докато в цилиндъра налягането не стане над 4 бара, няма да пълни ресивера ? Така го разбирам аз, незнам дали е правилно. Тогава има ли някакъв друг начин главата от блока да се изхвърли и да се измисли нещо друго, основно, за да избегна ангренажа, а пък и това, че главата ми е спукана ? Или със спуканата глава ще може да се измисли нещо ? Тези пластинчати клапани дали има как да ги приспособя без глава към блока от ДВГ, който имам ? Пак казвам, твърдо решен съм да пробвам, затова моля за помощ ! :) Дори накрая и да не стане, ще се радвам, че съм опитал :)
Щом си твърдо решен всичко може. :) Нека е постепенно!
mmv - напреднал
Така е :) Започвам да обмислям как да си направя тия пластинчати клапани за блока на 2.0 дти-то :D
mmv - напреднал
Здравейте пак. Извинявам се за двойния пост ... днес съвсем случайно ми изпадна една резачка "Дружба", която един приятел беше насочил към коша.... Вместо да я изхвърли реших да я взема и ако мога да я използвам :D Като я взех, сипах бензин с масло в резервоара, тъй като е двутактов мотор, но така и неможа да запали ..... Та дали мога от него да направя компресор, вместо от 4 цилиндровото чудовище ? :D Ако развъртя коляновия вал на двутактовия мотор с ел. двигател дали ще стане работата ? Така както си е да го използвам, просто да махна шината с веригата и към коляновия вал да прикрепя една ремъчна шайба и директно да свържа главата към ресивера, а пък на входа, където взема въздух някакво филтърче, да не дърпа боклуци ?
maleeeestrax - специалист
Има ли бутало и цилиндър става за компресор но всичко изписано по-нагоре остава в сила.Единственото предимство е по-компактния размер въпреки че тази резечка си е колкото двигателя на Москвич хааахааа. :rock:
mmv - напреднал
Колега, благодаря за мнението ! Бутало и цилиндър, с глава си има, то си е цял двигател, въпроса е дали ще ми свърши работа без да преправям каквото и да е по главата му или няма да мина така ? Клапаните там предполагам са от тези споменатите по-горе, тъй като разпределителен вал няма, т.е сигурно се отварят и затварят от вакуума създаден в цилиндъра и компресията .... Да разбирам, че само с подходяща ремъчна шайба към коляновият вал, ще стане работата ? Какви са оптималните обороти с който да го развъртам ? Мазане на коляновия вал ще трябва да му измисля, задължително.
MamaMy - майстор
Няма да стане с резачка. Двигателя е двутактов и няма клапани. :-D
mmv - напреднал
Здравейте и извинете, че не съм писал скоро в темата, просто бях доста зает и нямах време да се занимавам ... Значи с резачката няма да стане - ясно. Остава си въпроса как да приспособя пластинчати клапани към 4 цилиндровия блок .. :D Ако някой има идеи да казва, а пък аз при първа възможност ще опитам и ще пиша какво е станало :)
burt94 - напреднал
Здравей колега, видях и прочетох всички мнения от темата ти. Та да ти кажа моето мнение е, че с тези пластинчати клапани ще се получи най-добре, но понеже обема на всеки цилиндър е доста голям(Раздели 2000куб/см на 4 и ще видиш какъв ще е обема на всеки цилиндър) за този обем ще ти трябват доста големи клапани, понеже ако клапана е малък количеството въздух което излиза през клапана ще е голямо и ще се получи излишно загряване на въздуха, а от там по голям конденз, което не е оферта! Ще ти пратя снимки утре на моята глава и клапаните от там ти ще си решиш как да постъпиш.
Другия по-голям проблем при теб е, че нямаш трифазен ток, а с монофазния едва ли ще можеш да развъртиш коляновия вал, дори да има разтоварващ клапан и мотора да тръгва без товар като се вдигне налягането в резервоара за въздух не знам какво ще се случи с тоя малък мотор. Имай на предвид също, че не трябва да падаш под 850 - 900 об/мин, че маслената помпа няма да качи необходимото количество, а и налягане на маслото. Аз на моя дето е 1.9 като кубатура двигател му съм планувал трифазен ел. мотор с мощност 5 киловата като ще е вързан на звезда - триъгълник за по плавно и лесно тръгване.

Тема "Компресор за въздух." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: