Става въпрос за дъската от дуропласт, на която се сяда, и която би трябвало да издържи тегло от 400 кг. върху себе си.
Така е поне според описанието на продукта, което намерих в интернет. При ставане от въпросното седало, дъската се разцепи през средата(от едната страна). Не съм забелязал видими дефекти по дъската, преди счупването, които да ме наведат на мисълта, че може да се случи подобно нещо. Целият проблем е в това, че въпросното седало е в гаранция, а от магазина, от който съм го закупил, ми обясниха, че няма никакъв шанс да ми го заменят с ново, защото според тях съм го "праскал", което по техните думи било довело до счупването. Според думите на служителите в магазина, тези неща били много по-крехки от евтините пластмасови. Дори ми предложиха да си купя някакво за 10 лева. Отказах, разбира се. Казаха ми, че за да ми го подмянеят, първо трябва техническо лице от Видима да го погледне, след което да състави констативен протокол с подпис, и чак след като представя протокола в магазина, рекламацията ми ще бъде уважена. То хубаво де, но от Видима ми обясниха, че не се занимават със счупвания, а само с дефекти по покритието и пантите на седалото. Затова не можели да изпратят техническо лице, защото в случая нямало какво да се поправя... А що се отнася до моя проблем, ми заявиха, че е най-добре да се обърна, към магазина, от който съм купил моноблока.
В гаранционната ми карта пише, че се покриват дефекти на материала и на изработката на селадало, но нищо не пише за дефекти на покритието и дефекти на пантите, както ми бе съобщено от служителя на Видима. Това били някакви техни вътрешни правила, които не били отразени в гаранционната карта. Но моята рекламация е на база на картата. Какво ме интересуват техните вътрешни правила, и какво пише там? Абсолютно безумие е това! Освен това още при монтажа на моноблока, преди пет месеца, се оказа, че липсвало някакво гумено уплътнение, което се поставя на пълначката. Според майстора, който ми го монтира, то би трябвало да бъде поставено там още от производителя. Не отидох до магазина тогава, защото беше в най-голямата жега, а и майсторите бяха вече монтирали казанчето, и нямаха време да ме чакат. Всички тези проблеми до момента с въпросния моноблок, ме навеждат на мисълта, че може да са ми пробутали някакво дефектно изделие. Чудя се дали да не се обърна към потребителската комисия, но ми се струва, че и те няма да направят нищо. Какво ще ме посъветвате? Направо съм възмутен, вече само боклуци взеха да се произвеждат, а когато отидеш да се жалваш за нещо, те правят на маймуна.
Така е поне според описанието на продукта, което намерих в интернет. При ставане от въпросното седало, дъската се разцепи през средата(от едната страна). Не съм забелязал видими дефекти по дъската, преди счупването, които да ме наведат на мисълта, че може да се случи подобно нещо. Целият проблем е в това, че въпросното седало е в гаранция, а от магазина, от който съм го закупил, ми обясниха, че няма никакъв шанс да ми го заменят с ново, защото според тях съм го "праскал", което по техните думи било довело до счупването. Според думите на служителите в магазина, тези неща били много по-крехки от евтините пластмасови. Дори ми предложиха да си купя някакво за 10 лева. Отказах, разбира се. Казаха ми, че за да ми го подмянеят, първо трябва техническо лице от Видима да го погледне, след което да състави констативен протокол с подпис, и чак след като представя протокола в магазина, рекламацията ми ще бъде уважена. То хубаво де, но от Видима ми обясниха, че не се занимават със счупвания, а само с дефекти по покритието и пантите на седалото. Затова не можели да изпратят техническо лице, защото в случая нямало какво да се поправя... А що се отнася до моя проблем, ми заявиха, че е най-добре да се обърна, към магазина, от който съм купил моноблока.
В гаранционната ми карта пише, че се покриват дефекти на материала и на изработката на селадало, но нищо не пише за дефекти на покритието и дефекти на пантите, както ми бе съобщено от служителя на Видима. Това били някакви техни вътрешни правила, които не били отразени в гаранционната карта. Но моята рекламация е на база на картата. Какво ме интересуват техните вътрешни правила, и какво пише там? Абсолютно безумие е това! Освен това още при монтажа на моноблока, преди пет месеца, се оказа, че липсвало някакво гумено уплътнение, което се поставя на пълначката. Според майстора, който ми го монтира, то би трябвало да бъде поставено там още от производителя. Не отидох до магазина тогава, защото беше в най-голямата жега, а и майсторите бяха вече монтирали казанчето, и нямаха време да ме чакат. Всички тези проблеми до момента с въпросния моноблок, ме навеждат на мисълта, че може да са ми пробутали някакво дефектно изделие. Чудя се дали да не се обърна към потребителската комисия, но ми се струва, че и те няма да направят нищо. Какво ще ме посъветвате? Направо съм възмутен, вече само боклуци взеха да се произвеждат, а когато отидеш да се жалваш за нещо, те правят на маймуна.