• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Всички имаме коли, нали ?
Falcone - помощник
kr1100 написа:
Falcone написа:
Това, че са обявили фалит не означава, че тези коли ще изчезнат от улиците или бъркам? :rolleyes:
Aми влез в БГ реалност. Като няма завод -производител, ще изчезнат и сервизите за гаранционно обслужване или, ако някой ще се занимава цената ще е солена. Дано поне резервните части не изчезнат, че тогава ще стане лошо за собствениците.
БГ реалността не е водеща в случая за тази марка. Завод-производител има и той е в Китай. Завода в Ловеч е само за сглобяване на коли, те НЕ произвеждат части. Частите се произвеждат в Китай и внасят. Така че, както имаше и се караха такива коли в България преди да се отвори завода в Ловеч, по абсолютно същия начин ще ги има и ще се карат след като затвори. Не виждам що спорим :partyman:
Chefo77 - майстор
Falcone написа:
kr1100 написа:
Falcone написа:
Това, че са обявили фалит не означава, че тези коли ще изчезнат от улиците или бъркам? :rolleyes:
Aми влез в БГ реалност. Като няма завод -производител, ще изчезнат и сервизите за гаранционно обслужване или, ако някой ще се занимава цената ще е солена. Дано поне резервните части не изчезнат, че тогава ще стане лошо за собствениците.
БГ реалността не е водеща в случая за тази марка. Завод-производител има и той е в Китай. Завода в Ловеч е само за сглобяване на коли, те НЕ произвеждат части. Частите се произвеждат в Китай и внасят. Така че, както имаше и се караха такива коли в България преди да се отвори завода в Ловеч, по абсолютно същия начин ще ги има и ще се карат след като затвори. Не виждам що спорим :partyman:
Човече, няколко пъти беше казано - в Ловеч НИКОГА не са сглобявали коли за продажба.
Не се притеснявайте за частите и поддръжката - всичко ще има. Даже и китайците да фалират, пак ще има.
Falcone - помощник
Chefo77 написа:
Falcone написа:
kr1100 написа:
Aми влез в БГ реалност. Като няма завод -производител, ще изчезнат и сервизите за гаранционно обслужване или, ако някой ще се занимава цената ще е солена. Дано поне резервните части не изчезнат, че тогава ще стане лошо за собствениците.
БГ реалността не е водеща в случая за тази марка. Завод-производител има и той е в Китай. Завода в Ловеч е само за сглобяване на коли, те НЕ произвеждат части. Частите се произвеждат в Китай и внасят. Така че, както имаше и се караха такива коли в България преди да се отвори завода в Ловеч, по абсолютно същия начин ще ги има и ще се карат след като затвори. Не виждам що спорим :partyman:
Човече, няколко пъти беше казано - в Ловеч НИКОГА не са сглобявали коли за продажба.
Не се притеснявайте за частите и поддръжката - всичко ще има. Даже и китайците да фалират, пак ще има.
Човече, явно не следиш темата. Аз не съм от притеснените! :axe:
montoya - майстор
koveslav написа:
Falcone написа:


Нека спрем с излишния стрес, че се напрЕгам :drinkers:
Леле,да се не повредиш от напрЕгане.Всичко ще е розово при китайците,споко. :D То по принцип всички авточасти предлагащи се в днешно време по магазините са китайски,та за тях си се явяват оригинални. :supz:
Влиза един в магазина
-Чистачки за уол волекс!?
-Оригинални китайски или менте бош!??? :mrgreen:
Chefo77 - майстор
Falcone написа:
Човече, явно не следиш темата. Аз не съм от притеснените! :axe:
Не съм твърдял, че си от притеснените - цитирах те, защото писа, че тук се сглобяват коли :) Пък то не е така :)
burkov - специалист
Интересно защо твърдите, че не се сглобяват тук?
С нещо можете ли да го докажете и каква би била причината да не ги сглобяват тук?
Chefo77 - майстор
Защото идеята никога не е била да сглобяват коли тук, за да ги продават. Идеята е чрез завода китайците да имат право да продават в ЕС.
burkov - специалист
Това какво общо има със сглобяването?
Ето няколко снимки от завода, които лично съм правил:
http://versusauto.bg/poseshchenie-na-vs ... s-bahovica
Chefo77 - майстор
Да те питам ли колко пъти са разглобявани и сглобявани тези автомобили, или не знаеш отговора?
burkov - специалист
Интересно ми защо продължаваш да упорстваш.
Още повече лично видях на няколко коли на линията, да набиват номерата на рамата, надали го правят "по няколко пъти."

Всъщност имаш ли идея, защо е по-евтино да се сглобява тук, а не да се вкарват сглобени?
Осрахме темата на човека, за което се извинявам. Карал съм H6, хареса ми. Цената е добра за това което предлага.
Смятам, че може и да успееш да се сдобиеш с добра бройка, на добра цена.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "Мнения относно този автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: