Много полезни съвети,но проблема е че не знам английски и ми е трудно.Междувременно се загледах по конкуренцията която продава подобни неща и не намерих никой с много продажби,което ме навежда на мисълта че подобни неща не се търсят много Снимките са правени с телефона като не съм и мислил че ще ги слагам в обява,но ще направя нови вече с фотоапарат и бял фон.Ама да ли ще си заслужава труда при това умряло търсене.За България цените в лева,че и по ниски и няма никакъв интерес вече няколко месеца(olx) поне да можех да изкарам пари за материала
kuuuuuul написа:Много полезни съвети,но проблема е че не знам английски и ми е трудно.Междувременно се загледах по конкуренцията която продава подобни неща и не намерих никой с много продажби,което ме навежда на мисълта че подобни неща не се търсят много Снимките са правени с телефона като не съм и мислил че ще ги слагам в обява,но ще направя нови вече с фотоапарат и бял фон.Ама да ли ще си заслужава труда при това умряло търсене.За България цените в лева,че и по ниски и няма никакъв интерес вече няколко месеца(olx) поне да можех да изкарам пари за материалаПрав си, подобни неща не се продават много. Особено стругованите свещници съвсем не са сред най-търсените сувенири. Ти малко ме изпревари бях оставил да говоря по тази тема отделно защото тя е много важна и широка (сигурно мога да напиша книга ) и ще се разточи в различни посоки. Както и да е.
Преди това само малко за английския. В началото ще ти е трудно докато си напишеш описанията descriptions за всичките продукти items. После е по-лесно. Отгоре над основната картинка в листинга (това е страницата на продукта item) виждаш това:
Listing Tools Edit Renew Promote Copy Deactivate Delete Stats
Цъкаш на Copy и това копира целия листинг, всички данни и така подгатвяш листването на нов продукт. Само сменяш малко Заглавието Title, цена, размери и т.н. И новия продукт ти е готов.
За комуникация с клиенти няма да ти се наложи скоро, но Ако има нещо пускай го тук.
Сега по темата за
ПРОДАВАЕМОСТ НА ПРОДУКТА
Факторите за продаваемост (без претенции за изчерпателност)
1. Идея - това за мен е най-мощният фактор за продажби
Ето тук как само от идеи и почти нулеви инвестииции се правят милиони.
https://www.youtube.com/watch?v=kqwXJ09vAXE
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kqwXJ09vAXE[/youtube]
2. Визуално Представяне - снимки, видео
3. Словесно Представяне - описание, пред-история, измислици и свободни съчинения.
4. Дизайн
5. Бранд или производител
6. Личност свързана с продукта
7. Степен на необходимост - нито един от продуктите в горното видео няма висока степен на необходимост, но например едно животоспасяващо лекарство не се нуждае от какъвто и да било друг фактор за да се продава.
8. Има и много други, но те не са толкова мощни.
По принцип аз поддържам тезата, че всичко е продаваемо, дори да не са изпълнени един два от тези фактори, стига обаче другите да са перфектни.
Два примера:
1. Да кажем, че продуктите са грозни или кичозни, те пак могат да се продават, НО трябва да се представят с перфектни (или дори хитри) снимки и изключително находчиво описание.
Или
2. Да кажем, че снимките на продукта са лоши (не на фокус, не добро осветление, неподходящ фон), НО АКО продукта е с великолепен дизайн и находчиво описание, някаква интересна история, той ще се купува. Разбира се, ако се оправят снимките ще се купува още по-добре.
Аз съм продавал лоши продукти само чрез история. (говоря не за дефектни а просто лошо изпълнени продукти). Случи се така, че една клиентка ми каза "Не знам дали това е вярно, но тази история ми хареса и затова го купувам" Нещо повече, видях на няколко места да ми копират историята други продавачи и да си продават техни неща с мойта история
Продукт става непродаваем най-често, когато всички фактори са под средно ниво. Тогава няма поне едно, за което би могъл да се закачи клиента.
В интерес на истината струговани свещници ще влязат в категорията на старомодните продукти.
Модерни търсени дървени свещници в САЩ и Канада сега са от този тип:
Вижда се общата тенденция?
А ако обичаш да работиш с лепени парчета ето една идея, която е актуална:
Ще продължа утре.....