Какви ли не хитринки се измисляха и прилагаха те белким "колата" стане по-по-най
ben84 написа:Ама това той го прави всеки ден! Не му се даваха пари да му сменят съединител и сам си разглобяваше автомобила.profesionalist_wood написа:В идеалния случай количеството енергия необходимо да преместиш два тона на 5 километра за определено време би трябвало да бъде едно и също независимо дали го засилваш до 120км/ч и го пуснеш по инерция, или го местиш с постоянна скорост.
Веднага давам пример с един познат. Той кара мерцедес,засилва я до 120 км/ч и гаси двигателя и си кара по инерция да пести гориво. Дори преди да стигне града,спира до бензиностанция и подава...2-5 лева да зареди и газ до дупка
Правилно ли е? Прецаква ли се двигателя ?
Обаче сме далеч от идеалния случай в тоя случай
Двигателя е настроен така, че при определени обороти да бъде най-икономичен, сиреч с най-високо КПД.
Става дума за Мерцедес А170 дизел. Постоянно го оправяше