n_a написа:ДоообреДай кода на двигателя от талона. Той е букви в номера на двигателя, посочен там.
Всички имаме коли, нали ?
54 мнения в "Стар стар пасат"
- Мнения: 14030
wvwzzz31zje047507
keymaker
- специалист
- Мнения: 436
Това е номера на рамата , тоя на двигателя започва с 2 или 3 букви (има вариант и първото да е цифра,ама едвали при теб ще е ) и после 5-6 цифри, цифрите не ни интересуват ама буквичките показват къде е заровено кучето ;)
Като разрових сега излизат 4 двигателя за таз каляска с 1.6 литров мотор . 1F; ABN; EZ; RF. Номера на мотора трябва да започва с някои от изброените цифо-буквени означения.
Като разрових сега излизат 4 двигателя за таз каляска с 1.6 литров мотор . 1F; ABN; EZ; RF. Номера на мотора трябва да започва с някои от изброените цифо-буквени означения.
Последна промяна от keymaker на вт авг 29, 2017 9:59 am, променено общо 1 път.
- Мнения: 14030
Номерт на двигателя е вграден в номера на рамата.... Колко цифри трябва да е? Ще изрежа отпред излишното грешноооо
Ето номер на двигател RF188606
Ето номер на двигател RF188606
keymaker
- специалист
- Мнения: 436
n_a написа:Номерт на двигателя е вграден в номера на рамата.... Колко цифри трябва да е? Ще изрежа отпред излишното-------------------------------
закодиран е там. Обаче декодерите от 2-3г. насам са затегнати защото по тях може да се източи лична информация за собственика.
- Мнения: 14030
keymaker написа:Ееее, поправих е де Писах ноемра на двигателя RF188606n_a написа:Номерт на двигателя е вграден в номера на рамата.... Колко цифри трябва да е? Ще изрежа отпред излишното-------------------------------
закодиран е там. Обаче декодерите от 2-3г. насам са затегнати защото по тях може да се източи лична информация за собственика.
keymaker
- специалист
- Мнения: 436
Значи малко уточняващи въпроси:
1. Мембраните на изпарителя кога за последно са сменявани?
2. Кабели ,свещи , капачка на делко, палец. В какво състояние са?
3. Катализатора още ли е на колата или отдавна е махнат.Ако е махнат отпада като проблем.
4. въздушен филтър ? На газовите уредби е сериозен фактор.
Карбуратора е пиербург 2е2 може и 2е3 втория много малко майстори го разбират и ремонта на многото вакуумни сфери (заменят се с нови) излиза колкото половината ,че и повече от цената на цялата кола в момента.
Възможен дефект е повреден автоматичен смукач.
Доста често се случва при намаляване на охладителна течност въпросния смукач да не работи коректно (пробвай първо това не препълвай над макс.)
1. Мембраните на изпарителя кога за последно са сменявани?
2. Кабели ,свещи , капачка на делко, палец. В какво състояние са?
3. Катализатора още ли е на колата или отдавна е махнат.Ако е махнат отпада като проблем.
4. въздушен филтър ? На газовите уредби е сериозен фактор.
Карбуратора е пиербург 2е2 може и 2е3 втория много малко майстори го разбират и ремонта на многото вакуумни сфери (заменят се с нови) излиза колкото половината ,че и повече от цената на цялата кола в момента.
Възможен дефект е повреден автоматичен смукач.
Доста често се случва при намаляване на охладителна течност въпросния смукач да не работи коректно (пробвай първо това не препълвай над макс.)
- Мнения: 14030
Ах ах .... Това е супер необгрижена кола. Преди 3 години смениха свещи и мнението бе, че нямало нужда... Кабели някакви са сменяни, маркучи някакви са сменяни. Но не всички. Катализатор, предполагам, не помни кога е имала, имала ли е изобщо? Делко и палец предполагам, пак тогава, преди 3 години... нямаше компресия и пипаха и тези неща. Въздушен филтър също. За тези 3 години, колата няма и 3000 км... Не губи охладителна течност. Какво става, като е пълна на макс? Не изтича ли от преливника?
keymaker
- специалист
- Мнения: 436
По каталозите пише ,че излиза с катализатор. затова е с по сложен карбуратор. Ако е препълнена охладителната система ще изхвърли излишното количество ако капачката на казанчето е читава, ако не е може да спука маркуч, радиатор ( което се окаже по слабо , а на тая служба дето е навъртяла е малко на кантар работата) затова не е препоръчително да се правят опити.
Най ефтиния начин за момента е да свалиш капака на карбуратора и да огледаш всички тънки маркучета ако са захабени ,премери грубо колко дължина ще ти трябва и си вземи едно ( запомни къде влизат двата края) за мостра, по магазините за авточасти се продава на метър известен е още и като маркуч за обратна нафта.
Сменявай без да бързаш и един по един ,да няма после въпроси " сега тоя маркуч къде да го рърна"
Огледай и маркучите от изпарителя до карбуратора. Ако някой се е спукал или извадил може да ти прави подобни ядове, имай в предвид ,че метана не мирише и течовете могат да предизвикат животозастрашаващи инциденти.
Най ефтиния начин за момента е да свалиш капака на карбуратора и да огледаш всички тънки маркучета ако са захабени ,премери грубо колко дължина ще ти трябва и си вземи едно ( запомни къде влизат двата края) за мостра, по магазините за авточасти се продава на метър известен е още и като маркуч за обратна нафта.
Сменявай без да бързаш и един по един ,да няма после въпроси " сега тоя маркуч къде да го рърна"
Огледай и маркучите от изпарителя до карбуратора. Ако някой се е спукал или извадил може да ти прави подобни ядове, имай в предвид ,че метана не мирише и течовете могат да предизвикат животозастрашаващи инциденти.
Тема "Стар стар пасат" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!