• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
mar80 - специалист
Здравейте, проблема е следния: След монтажа на въпросните лампи те светят само на дълги. Лампите на таблото показват смяната на къси-дълги, но ЛЕД лампите светят само на дълги. При монтаж на една ЛЕД и една обикновена лампа смяната къси-дълги се получава, но когато са монтирани една или две ЛЕД лампи свети само на дълги. Незнайно от къде на плюса на късите идват някакви 6,5 волта. Лампите имат филтър (не знам точно как се казва) и си мисля, че от там се получава този проблем. Колата е Меган 1 фаза 2.
И още нещо въпросната лампа без вентилатор дали ще се охлажда добре, следователно и свети добре.

Прикачен файл

IMG_20180109_154123~02.jpg
IMG_20180109_154123~02.jpg (76.25 KиБ) Видяна 10423 пъти
kozl - майстор
Постни снимка на самата крушка ако може да се види какъв е принципа къси/дълги.
LED крушките за фарове са обсъждани в други форуми и поне там заключението бе за незадоволителни резултати.
От оптична гледна точка превключването къси/дълги в крушка с нажежаема жичка става с изместване на разположението на светлинния източник, като се превключва захранването на двете вградени в Н4 жички (една за дълги без сенник и една за къси засенчена от долната страна на фара).
На ксенон Н4 светлинния източник е един и превключването става с изместване на ампулата с електромагнит назад (спрямо посоката на МПС). Също има сенник, като целта е при дългите ел.магнита да придърпа ампулата извън сенника под нея.
Е някои махат сенниците. По-добре осветява, както и заслепява.
mar80 - специалист
Току що ги тествах на Голф 3 и там светят без проблем.

Прикачен файл

IMG_20180109_154131~01.jpg
IMG_20180109_154131~01.jpg (65.34 KиБ) Видяна 10406 пъти
kozl - майстор
Е значи причината е във МПС-то.
Не си писал каква е колата, но явно има верига за проверка на изправността на крушките и след теста не включва късите.
Аз нямам опит със замяна на нажежаеми крушки с LED, но модерните автомобили страдат. Някъде четох за добавяне на резистори, за да може да работят. От снимката не можах да се ориентирам има ли ел.магнит, но явно има и той затваря веригата при теста.
Така предполагам, но моето мнение е само ориентировъчно.
А дъртите коли няма тест и превключването е успешно.
mar80 - специалист
Тя и моята е дърта, писал съм Меган 1. Интересното е, че лампи без такъв филтър си светят на къси и дълги.

Прикачен файл

temp0.jpg
temp0.jpg (38.39 KиБ) Видяна 10391 пъти
kozl - майстор
Писал си но лично на мен Меган 1 не ми е познат. Сина кара Пежо 306, аз имах 305. При тези модели няма начин на пина за къси да не постъпят +12V, при включени къси светлини. Явно при теб има някаква логика, която вероятно проверява проводимостта преди да задейства релето към късите светлини. Щом с една LED i с една халогенна сработва, причината не е в LED крушките а в логиката на управление. Вероятно ще трябва да добавиш резистор в паралел на късите светлини.
Здравейте колеги,

и аз имам същият проблем с Рено Меган 1 (99г). При монтирането на ЛЕД крушките, те работят само на дълги, като на таблото светят едновременно индикациите за къси и дълги светлини. При превключване на дълги светлини на таблото светва само индикацията за дългите, но при опит да се превключи на късите отново светват и 2-те индикации едновременно. При подаване на 12V от външно захранване съответно за къси и дълги, няма никакви проблеми, за късите светят само двата диода, а за дългите и 3-те. Някой намери ли решение на проблема? Ако нещата се получават с добавяне на паралелно съпротивление, колко Ома трябва да се добави към късите?

Благодаря предварително.
montoya - майстор
Минават някакви волтове през някоя лампа, я в ключа за фаровете, я в превключвателя и задържа нещо. На пасата като сложих релета за фаровете, през лампата на ключа минаваше достатъчно за да задържи релето и да не угаснат фаровете. Смених лампата с диод и проблемът е решен. Тука е нещо подобно сигурно в инсталацията на колата
Мисля че не е лошо да се информираме отhttps://ledsvetlini.com/Kak-da-izberete ... ki-za-kola, доста полезни и верни неща са написани за лед крушките
bat_danio - специалист
При това поколение Рена тока минава само през превключвателя релета няма. За лед фарове на стари коли мнението ми е като за ксенон. .. само пречи на насрещния.
  • 1
  • 2

Тема "Проблем с LED лампи Н4" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: