• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Нека намерим най-тънките цени.
torbalan - Дървен философ
Чираче написа:
Може да ме сметнете за какъвто прецените, но НИКОГА не пазарувам по интернет. Просто не се смятам за наивник, и искам всичко да видя със собствените си очи. А ако сгреша, си е за моя сметка.
И ще изгоря за 80 лева нафта, че да го видя... И като го видя, какво?

Поръчах кухненски робот от емаг преди две седмици. Разопаковах го в къщи, забърках един кекс, едно тесто за хляб и нарязах една зелева салата (това в рамките на два-три дни)...
Определено се оказа несполучлив избор.
Описах всичко това във формата за връщане на покупки на емаг и на следващия ден ми позвъни куриер. Срещо 6 лева си го взеха обратно, а днес ми върнаха парите...

Ако го бях купил от техноверигите, дори да приемем, че биха си го взели обратно, трябваше да похарча още 160 лева за нафта... Един път да го купя, втори път да го върна...

Сори за офтопика, ама ...
jekasus - майстор
Чираче написа:
но НИКОГА не пазарувам по интернет.
Може би след 10 години няма да има големи магазини/ как се поддържа това нещо + заплати са сума ти персонал/ в всеки град, и повечето ще пазаруват онлайн.
torbalan написа:
Разопаковах го в къщи, забърках един кекс, едно тесто за хляб и нарязах една зелева салата (това в рамките на два-три дни)...
Дразни ме едно нещо - нещо не мога да приема, че на използвана стока трябва да се върне цялата сума...
torbalan - Дървен философ
jekasus написа:
...
Дразни ме едно нещо - нещо не мога да приема, че на използвана стока трябва да се върне цялата сума...
Самия аз също бях притеснен. До сега нямам спомени да съм връщал нещо.

Но наистина. Машината се оказа доста висока, а жена ми е нисичка и на практика не можеше да ползва приставките.
Отделно, че като качество не отговаряше на очакванията ми...

Бях готов да приема по-малка сума. За това описах точно какво съм правил с машинката във формата им за заявка за връщане на продукт.

От друга страна аз го купих "разопакован с леки следи от употреба, но в оригиналната опаковка".

Абе с две думи - чуствам се повече европеец. :)
Доволен съм от емаг. Тук трябва да отбележа, че от техния сайт почти винаги купувам неща, които те предлагат (както беше в случая), а не на другите търговци.
Hoвoceлckи - майстор
jekasus написа:
Дразни ме едно нещо - нещо не мога да приема, че на използвана стока трябва да се върне цялата сума...
Един таблет изкара точно 6 месеца и умря. Беше му се прецакало гнездото за жака на захранването. Не подлежало на ремонт, пък и нямали вече точно такива таблети. Вариантите бяха два: додавам 100 лева и ми дават нов уж по-висок клас или мивръщат парите ама без 100 лева, точно щото съм го ползвал. На мен някак си ми идва, че като да съм го ползвал под наем :x Такава клауза не знам да има при продажба на каквото и да е. Купувам нещо и търговецът ми гарантира, че няма да имам проблем с него 2 години (или той ще бъде отстранен по надлежния ред). В случая договорът не е спазен от страна на търговеца и връщането на сумата даже е най-малкото. При неустойка на договор обикновено има санкции!?
jekasus - майстор
Не говоря за 6 месеца и за дефектирала стока, а за връщане в първите дни на видимо използвана стока. И аз съм връщал такава.
Lisko - майстор
jekasus написа:
Не говоря за 6 месеца и за дефектирала стока, а за връщане в първите дни на видимо използвана стока. И аз съм връщал такава.
То не е за твое удобство а за тяхно. Щото се е случвало да питам - може ли да го отворя тука да видя туй онуй че да не го разнасям до в къщи. Те ми казват - не може. Занесете си го в къщи, отворете си го и ако не става ще го върнете. Което ако е дребно нещото и/или може да го отвориш на паркинга - окей, ама понякога не може (я вали, я нещо друго).
torbalan - Дървен философ
Отклонихме се от темата. Беше за Алиекспрес. :)
Hoвoceлckи - майстор
Ми да се върнем. Я кажи за гаранцията. На телефона на жена ми се прецака микрофонът. Може да се говори единствено през блутут. Спецовете казаха "не ти трябва да се разправяш". За гаранционно обслужване и през ум не ми е минало. Ти с търговеца си ли води някакви преговори?
nikolov333 - майстор
И аз поръчвам досега без проблем, но предни два три дни последната пратка ми дойде с една дефектна бройка. Някой има ли такъв случай и какво се прави. Да откривам ли диспут или да чакам първо продавача да ми отговори. Писах му съобщение вчера, но още не е отговорил..
hidrazin - майстор
nikolov333 написа:
Да откривам ли диспут или да чакам първо продавача да ми отговори. Писах му съобщение вчера, но още не е отговорил..
Изчакай ако ти остава време до крайния срок.
Ако няма време и срокът изтича - отваряш диспут.
:partyman:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Пазарувате ли от aliexpress" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: