Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
Благодаря за отговора , а каква е горе долу цялата тежест която бута моторчето, колело+батерии+водач
geordgeo - специалист
При мен конкретно:

колело - 27.5кг, в комплект с батерията и мотора; аз - 80кг... Значи 107-110кг всичко. Моят мотор е около 7 кг, 1000 вата, 48 волта; батерията е li-polymer 48V/10Ah - 3кг...
evparts.alle - специалист
Оп- оп! :)
Не съм влизал отдавна в темата.
Понеже се бяхме захванали с разни нови модели КИТ-ове да вкараме преди 2-3 месеца- модели с дисплеи и т.н., както и да е, попаднах във фабриката на нещо интересно..
Та..
Тази година се захванахме и с КИТ-ове за Фат Е-байк. Тръгнах да ги тествам и .. греда!
Имам един стенд, но оста е много дълга и не става КИТ-а да се качи без пренастройка на самия стенд(буквално преправяне е нужно).
Нямам и фат байк да си монтирам един КИТ за момента все още, а доста ми е мерак. Другото е, че и каплите, които поръчахме се забавиха.
Търсих тук по магазините, но цените на фат каплите се оказаха "страхотни".
За момента отвсякъде всичко е в застой.
Някой правил ли си е фат байк и как е усещането? Малко е тъпо да имам КИТ-ове, а да не съм ги тествал лично дори..
Купиха се няколко, но не ми е удобно да питам хората, а тези пък дето си купиха, и са ми по-близки познати още не са ги направили.. Зима е все пак.
Някакви впечатления? Дали наистина е по-стабилно? Товари ли се повече мотора или не чак толкова? Има ли скъсяване на пробега?
geordgeo - специалист
Темата е доста замряла, да я съживим малко, пролет идеее. :-D Аз, понеже карам цялата зима постоянно, много й се радвам, щото в студа кефа не е толкова голям. А най-важното е, че и батерията живна, усети топлия полъх и вдигна капацитета :-D Та се надявам все още да са останали електоентусиасти, днес дори се включвам във велошествието в София. :cool:
Ехо живи ли сте отдавна не съм писал тук. Даже неможах да си влезна в профила ludiagsm . Споделям ви тук едно возило дет сътворих , още не е довършено но голям кеф е да го караш :) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1530762215
Ebiker - напреднал
Ivailo Minikov написа:
Ехо живи ли сте отдавна не съм писал тук. Даже неможах да си влезна в профила ludiagsm . Споделям ви тук едно возило дет сътворих , още не е довършено но голям кеф е да го караш :) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1530762215
Хех браво, интересно изглежда, не бях виждал нещо подобно. И аз си мислех за някакво измислено возило но може би 4х4 с тези хъб мотори от ховърборд, тъй като се намират доста евтино, особено в английския ибей, но недостатъка е че диаметъра им е доста мъничък - може би като за картинг биха ставали.
Ebiker написа:
Ivailo Minikov написа:
Ехо живи ли сте отдавна не съм писал тук. Даже неможах да си влезна в профила ludiagsm . Споделям ви тук едно возило дет сътворих , още не е довършено но голям кеф е да го караш :) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1530762215
Хех браво, интересно изглежда, не бях виждал нещо подобно. И аз си мислех за някакво измислено возило но може би 4х4 с тези хъб мотори от ховърборд, тъй като се намират доста евтино, особено в английския ибей, но недостатъка е че диаметъра им е доста мъничък - може би като за картинг биха ставали.
Може да се направи и с по-голям диаметър гумета ,разпробиват се по определен начин хъбовете и се редят спици , виждал съм на клипчета как го правят слагат и на 26 цола капла и ускорява прилично.Иначе тази триколчица много приятно ускорява с два 30 амперови контролера е на 67 волта в заредено състояние 43-км в час е прилична скорост за по улиците градинките и велоалеите :lol: . Вчера минах 32км с 15 амперчасова батерия и на целата газ. Днес съм вързал регенеративната спирачка и мисля че пробега ще се вдигне поне с 10 км, скоро ще разбера :roll:
Ebiker - напреднал
Ivailo Minikov написа:
Ebiker написа:
Ivailo Minikov написа:
Ехо живи ли сте отдавна не съм писал тук. Даже неможах да си влезна в профила ludiagsm . Споделям ви тук едно возило дет сътворих , още не е довършено но голям кеф е да го караш :) https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1530762215
Хех браво, интересно изглежда, не бях виждал нещо подобно. И аз си мислех за някакво измислено возило но може би 4х4 с тези хъб мотори от ховърборд, тъй като се намират доста евтино, особено в английския ибей, но недостатъка е че диаметъра им е доста мъничък - може би като за картинг биха ставали.
Може да се направи и с по-голям диаметър гумета ,разпробиват се по определен начин хъбовете и се редят спици , виждал съм на клипчета как го правят слагат и на 26 цола капла и ускорява прилично.Иначе тази триколчица много приятно ускорява с два 30 амперови контролера е на 67 волта в заредено състояние 43-км в час е прилична скорост за по улиците градинките и велоалеите :lol: . Вчера минах 32км с 15 амперчасова батерия и на целата газ. Днес съм вързал регенеративната спирачка и мисля че пробега ще се вдигне поне с 10 км, скоро ще разбера :roll:
Да и аз съм го виждал това с разпробиването, но моторите са доста високо оборотни и няма да имат много сила с по-голям цолаж. Точно щях да те питам каква им е максималната скорост в тази конфигурация :)
60+ волта на 30 ампера - близо 2000 вата за тези 250 ватови мотори? :-D Направо са герои че устискват.
Иначе разхода след като ти е под 30 Wh/km , не е лош, особено предвид че моторите работят на доста над номиналната им мощност. Възможно е да добавиш 30% пробег с регенерацията ако постоянно ускоряваш и намаляш. Аз най-много съм достигал почти 20% върната енергия при градско каране.
Ebiker написа:
Ivailo Minikov написа:
Ebiker написа:
Хех браво, интересно изглежда, не бях виждал нещо подобно. И аз си мислех за някакво измислено возило но може би 4х4 с тези хъб мотори от ховърборд, тъй като се намират доста евтино, особено в английския ибей, но недостатъка е че диаметъра им е доста мъничък - може би като за картинг биха ставали.
Може да се направи и с по-голям диаметър гумета ,разпробиват се по определен начин хъбовете и се редят спици , виждал съм на клипчета как го правят слагат и на 26 цола капла и ускорява прилично.Иначе тази триколчица много приятно ускорява с два 30 амперови контролера е на 67 волта в заредено състояние 43-км в час е прилична скорост за по улиците градинките и велоалеите :lol: . Вчера минах 32км с 15 амперчасова батерия и на целата газ. Днес съм вързал регенеративната спирачка и мисля че пробега ще се вдигне поне с 10 км, скоро ще разбера :roll:
Да и аз съм го виждал това с разпробиването, но моторите са доста високо оборотни и няма да имат много сила с по-голям цолаж. Точно щях да те питам каква им е максималната скорост в тази конфигурация :)
60+ волта на 30 ампера - близо 2000 вата за тези 250 ватови мотори? :-D Направо са герои че устискват.
Иначе разхода след като ти е под 30 Wh/km , не е лош, особено предвид че моторите работят на доста над номиналната им мощност. Възможно е да добавиш 30% пробег с регенерацията ако постоянно ускоряваш и намаляш. Аз най-много съм достигал почти 20% върната енергия при градско каране.
Този ток е сам в момент на ускорение след като набере скорост тока пада на 10-тина ампера общо за двата мотора при 40 км в час
geordgeo - специалист
Не знам за вас, ама с моя 1000 ватов директ драйв мотор, рекуперацията в града ми връща 3-5% енергия в батерията (48V/11Ah li-ion батерия). Но пък кефа от спирането, без да да се търкат накладки е голям. Разходът на километър ми е 14-18 Wh, a ако помагам с педалите чат-пат падам и до 10Wh...

Иначе Иво браво за ентусиазма ти, много те бива в разните му там нестандартни елвозила :-D

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: