geordgeo написа:Не знам за вас, ама с моя 1000 ватов директ драйв мотор, рекуперацията в града ми връща 3-5% енергия в батерията (48V/11Ah li-ion батерия). Но пък кефа от спирането, без да да се търкат накладки е голям. Разходът на километър ми е 14-18 Wh, a ако помагам с педалите чат-пат падам и до 10Wh...Да супер е да има регенерация покачва пробега 5 до 30 процента зависи килкон пирания имате Ето едно клипче от днес. Един мой клиент направи кръгче https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2001724816
Иначе Иво браво за ентусиазма ти, много те бива в разните му там нестандартни елвозила
Развитие имам клаксон от БМВ 5-ta серия ,намерих едни изводчета на контролерите лилаво с черно кабелче като ги цъкнеш преминава в режим на максимална скорост и вече вдига 54 км в час , скоро и трети двигател ще има в предната гума 1000вата директ драйв хъб с отделен контролер да повиши ускорението и кпд-то на цялата система че наистина тея ховербордските са много много слабички .
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1530762215