Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ludiagsm - специалист
evparts.alle написа:
Защо не помислиш за 2 гуми отпред? Аз с моята триколка колко пъти се изправях на 2 гуми(а един приятел и се обърна). С тази макс. скорост при ситуация на пътя ще стане голямо меле.. Завой над определена скорост изобщо не може да се вземе. Помисли за ограничение на скоростта защото рано или късно ще се увлечеш и може да стане беля.
:)
Мислил съм догодина ще направя с две предни една задна , ам ти с твойта триколка нямаш окачване и само едно двигателно ляво ли дясно двете возила нямат общо мойто е 3х3 по-леко и с чуоещи носачи
evparts.alle - специалист
Две задни движещи са при мен. Но направи си експеримент на завой с висока скорост да видиш колко по-различно е отколкото с колата, даже дори от велосипед. Просто тия триколки си джиткат направо докато не намалиш- иначе направо излизам от пътя. Според мен дори "златно" окачване да сложим, е само въпрос на някой километър отгоре за да постигнеш моя ефект. По добре го направи нарочно за да опознаеш 'особеностите' предварително, вместо да се изправяш "на нокти" неподготвен както мен.
:)
val4o89 - специалист
Здравейте хора, от бая време не съм писал тука :) . Имам едно въпросче, на което не намирам отговор в нета (или не търся правилно). На контролера имам конектор cycle analyst direct plug (ca dp) (6 пина). Търсих, но не можах да намеря съвместими дисплеи различни от Cycle Analyst с този порт. Някой случайно да е попадал на нещо различно?
Ebiker - напреднал
val4o89 написа:
Здравейте хора, от бая време не съм писал тука :) . Имам едно въпросче, на което не намирам отговор в нета (или не търся правилно). На контролера имам конектор cycle analyst direct plug (ca dp) (6 пина). Търсих, но не можах да намеря съвместими дисплеи различни от Cycle Analyst с този порт. Някой случайно да е попадал на нещо различно?
Самия борд компютър Cycle Analyst няма точно аналог към момента, който да се продава, а конектора е измислен от самите канадци, които го произвеждат.
Впрочем какво возило караш? Ако управляваш големи мощности или планираш да го правиш, вероятно ще си заслужава да инвестираш в CA
evparts.alle - специалист
Виж комуникацията каква е.
val4o89 - специалист
Ebiker написа:
Самия борд компютър Cycle Analyst няма точно аналог към момента, който да се продава, а конектора е измислен от самите канадци, които го произвеждат.
Впрочем какво возило караш? Ако управляваш големи мощности или планираш да го правиш, вероятно ще си заслужава да инвестираш в CA
Карам 60V 20Ah LiFePo4 2000W, и да, след като помислих малко повече и аз стигнах до този извод, че е по-добре да взема Cycle Analyst. Впрочем знаеш ли за съвместимост между версиите? Знам, че трябва да отговаря на порта (в случая DP), но дали има значение коя версия ще взема?
ludiagsm - специалист
evparts.alle написа:
Две задни движещи са при мен. Но направи си експеримент на завой с висока скорост да видиш колко по-различно е отколкото с колата, даже дори от велосипед. Просто тия триколки си джиткат направо докато не намалиш- иначе направо излизам от пътя. Според мен дори "златно" окачване да сложим, е само въпрос на някой километър отгоре за да постигнеш моя ефект. По добре го направи нарочно за да опознаеш 'особеностите' предварително, вместо да се изправяш "на нокти" неподготвен както мен.
:)
Любо правил съм завоИ всеки ден го карам и както си завивам с джипа х5 със същата скорост че и по-голяма завивам с триколката носачите са и чупещи има койловери и маслени амортесьори регулируеми не е ташак а си е окачване ! По-скоро може да падна от триколката от центробежната сила отколкото да я обърна. Щото си е усилие без колани да се държиш с голяма скорост пример ти давам на надлез надежда кръговото като идвам от ломско качвам го с 55 влизам в завоя и излизам със 60 посока центъра.
evparts.alle - специалист
Това трябва да се пробва.
Ebiker - напреднал
val4o89 написа:
Ebiker написа:
Самия борд компютър Cycle Analyst няма точно аналог към момента, който да се продава, а конектора е измислен от самите канадци, които го произвеждат.
Впрочем какво возило караш? Ако управляваш големи мощности или планираш да го правиш, вероятно ще си заслужава да инвестираш в CA
Карам 60V 20Ah LiFePo4 2000W, и да, след като помислих малко повече и аз стигнах до този извод, че е по-добре да взема Cycle Analyst. Впрочем знаеш ли за съвместимост между версиите? Знам, че трябва да отговаря на порта (в случая DP), но дали има значение коя версия ще взема?
Директ плъг го има само за V3 мисля така или иначе. Основната разлика между версиите е че при V3 дисплея вече активно участва в управлението на въртящия момент - т.е. сигнала от масура/палеца или с каквото там подаваш сигнал към контролера да задвижи мотора влиза в Cycle Analyst, а от него има изходящ сигнал към контролера през един от тези 6 пина на DP буксата. Точно затова има смисъл при по-големи мощности за да си настроиш реакцията и пропорцията на газта.
ludiagsm - специалист
Временно съм с един таблетофон отзад ,по-късно ще има по яко аудио :-D ,малко помалко и светлините стават. :-D https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1120947668

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1120947668

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1120947668

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: