Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
lov - майстор
Има някъде цяла тема за тези карбове. И то доста обширна. Но нямам нет и от телефон много зор да ти я издиря.
Имаше ли развити болтове. :)
gnt69 - майстор
съб юни 23, 2018 11:49 pmbrum написа:
А малко насоки как да настроя карбуратора? С този единствен винт за настройки по него се надявам да не е много сложно...
Ето я темата на колегата ЦЪК. На мен лично не ми се е налагало.
brum - майстор
Ей, верно че имаше такава тема. Даже съм писал в нея на времето...

P.S. Изчетох темата след последното ми писане в нея. Явно не съм обърнал внимание на инструкциите на косата като съм я вземал на времето и проблема е в начина в който я ползвам (или както са казали - "чукча не читател, чукча писател")... Тъй де - ще я събера и настроя да работи както трябва, пък като хвана някое намаление за да си взема 'лъскава' такава на Щил. По инструкциите им пише, че Щила (примерно FS 94 C-E) е 2 с пъти по-малко вибрации и шум, а е по-мощен и по-лек.
brum - майстор
Търся съвет отново. Събрах косата с нови гарнитури, развих винта на карбуратора на оборот и половина и ... няма палене. Проверих и искра има. Остава само гориво да няма тогава.

Въртях винта през 1/4 оборот от най-стегнато до около 4 оборота развит и правех по 4-5 опита да запаля (и така няколко пъти) - не се опитва даже да тръгне. Като стана това си спомних, как първият път в който се опитвах да регулирам карбуратора беше същата история. И се присетих защо го оставих в едно положение където косата не работи много добре, но пък се палеше с 2-3 дръпвания. Малко в страни от там и беше почти невъзможно паленето...

Та какво да правя? Проблем с карбуратора ли е или с реглажа му? Нов ако взема и го сменя очаква ли се да запали от раз без да пипам винта за смесите?

Та тия неща са между другото. Косата няма да я оставя неработеща. Нищо, че утре отивам и си вземам една "лъскава"...
iva6ki - специалист
Вариант да си я задавил :?
lov - майстор
Ако е мокра свеща си я задавил ако е суха няма гориво. Да не си объркал маркучетата за горивото. Като помпиш на помпичката изтича ли гориво през другото обратно в резервоара. То за това е и прозрачно да се вижда дали стига гориво до карба.
Ако е суха свещта капни малко направо в цилиндъра през нейния отвор и ако припука значи нямаш гориво. Нов карбуратор означава настройки от нула.
brum - майстор
Свеща е суха, вадих я и я гледах няколко пъти, включително и като я проверявах дали дава искра. Не мерише и на бензин през ауспуха. И на мен подозренията са ми, че няма гориво поради някаква причина, ама не разбирам поради каква. Пробвах и да напоя с бензин въздушният филтър - същата работа. Все едно не стига до цилиндъра нищо.

Маркучите не са объркани. Припомпил съм с помпичката и балонът е пълен с бензин. Прозрачният маркуч и той е пълен с бензин. На 99% съм убеден, че маркучите са правилно вързани - с времето са придобили форма и доста очевидно е кой за къде е.

Има ли шанс от прекалено стегнати винтове на карбуратора да спира да пуска гориво? Като ги стягах имах странното усещане, че средната му част е гумена и поддава. Всъщност това е едното нещо което ще пробвам - да ги поразхлабя леко и да видя дали ще има разлика. Май предишният път (преди години) като се борех с косата бях постегнал леко винтовете и тогава тръгнаха проблемтие с тегавата работа на двигателят...
sian - специалист
Между цилиндъра и калкулатора има едно флагче. То е симетрично но има посока. Става дума за един малък отвор обърнеш ли го се запушва и до там...
lov - майстор
пет юли 06, 2018 6:16 amsian написа:
Между цилиндъра и карбуратора има едно фланче. То е симетрично но има посока. Става дума за един малък отвор обърнеш ли го се запушва и до там...
Коригирах колегата щото май пише от телефон и си е включил автоматичната корекция на правописа. :)
Е няма как да е гумен този карбуратор че да ти потдава при стягане. нещо си омазал нещата.
Като помпиш трябва да връща бензин през другия маркуч. Това че е пълно мехчето не означава че има гориво.
brum - майстор
Връща гориво през другият маркуч. Гарнитурите са правилно сложени - знам за кой отвор става дума и внимавах да не го запуша.

Ще разгледам утре пак около карбуратора какво е положението. Ако пак така продължава да не пуска гориво ще проверя гарнитурите (нищо, че съм сигурен как са монтирани). Ако пак не се опита да запали ще взема нов карбуратор и ще помъча с него.

Днес поокосих с един Stihl FS 94 и няма нищо общо със старата машина. Пали се с мисъл, развърта се от раз, държи високи обороти без драми. Абе работи така, че да му е кеф на човек като коси. Като го гледам харчи значително по-малко гориво от другата и поради факта, че успява да достигне високи обороти кося забележимо по-бързо. Но е осезаемо как на места мощността идва недостатъчна за 2-3 годишни треволяци...
Прикачен файл:
20180706_204052.jpg

Тема "Ремонт на моторна коса или нова такава..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: