Според мен масата на крушката, която се определя основно от масата на радиатора, не е от решаващо значение при непрекъсната работа. Масивният радиатор може да помогне при кратковременна работа, но при по-продължителна, рано или късно и масивният радиатор се нагрява до температурата на по-скромния. Първите ми крушки бяха с нещо като вентилационни отвори, но пак не изкараха гаранцията и ми ги смениха с гладки, а следващите пък бяха леки - ситуацията се подобри след като махнах плафоните, но не навсякъде това е възможно.
Кто цяло от LED лампите съм много по-доволен отколкото от всички останали, енерго спестяващи и неспестяващи.
Ето го един от моите Виташаци 14W, 1320Lm, 2700K, 200градуса, 290mA - тия 290mA май са на изхода на токовия шофьор.
Кто цяло от LED лампите съм много по-доволен отколкото от всички останали, енерго спестяващи и неспестяващи.
Ето го един от моите Виташаци 14W, 1320Lm, 2700K, 200градуса, 290mA - тия 290mA май са на изхода на токовия шофьор.