По стечение на обстоятелствата се наложи да си купя една външна батерия от турция за около 25 наши пари. 5000 мАч. Със полимерна батерия е както пише в упътването и заради теглото и. Сега на въпроса ,може ли от една нощ в колата на студено да свърши тока тотално. Може ли от стоене заредена да се изтощи. Как вдига напрежението до 5 В на изхода ,предполагам с DC/DC up конвертор. Това значи че ако елемента е един капацитета не е реален заради загубите в конвертора. Как стои въпроса със моделите със сменяеми елементи 18650 те как са свързани паралелно или последователно.
Че откъде го намери тоя студ? Не, не може от студ да свърши за една нощ и за повече нощи.
Останалото е така - вдига напрежението с DC/DC конвертор който в изключено положение консумира микроампери.
Посочения капацитет е като този на вложените акумулатори и не се взима в предвид загубите в конвертора.
В масовия случай загубите са под 10% заради високото КПД на конверторите.
Тези които са с 18650 - паралелно свързани.
Полимерно се използват не само заради теглото - банките стават много тънки...