По стечение на обстоятелствата се наложи да си купя една външна батерия от турция за около 25 наши пари. 5000 мАч. Със полимерна батерия е както пише в упътването и заради теглото и. Сега на въпроса ,може ли от една нощ в колата на студено да свърши тока тотално. Може ли от стоене заредена да се изтощи. Как вдига напрежението до 5 В на изхода ,предполагам с DC/DC up конвертор. Това значи че ако елемента е един капацитета не е реален заради загубите в конвертора. Как стои въпроса със моделите със сменяеми елементи 18650 те как са свързани паралелно или последователно.

Останалото е така - вдига напрежението с DC/DC конвертор който в изключено положение консумира микроампери.
Посочения капацитет е като този на вложените акумулатори и не се взима в предвид загубите в конвертора.
В масовия случай загубите са под 10% заради високото КПД на конверторите.
Тези които са с 18650 - паралелно свързани.
Полимерно се използват не само заради теглото - банките стават много тънки...
