Колеги след прецакване на реле регулатора на мотоциклета и закъсване на пътя искам да сложа някакво реле с крушка което да взима + при контакт за крушката и при +от реле регулатора когато зарежда да прекъсне веригата и да не свети лампата, както при колата?
вт ное 27, 2018 8:16 pmmanio13 написа: Колеги след прецакване на реле регулатора на мотоциклета и закъсване на пътя искам да сложа някакво реле с крушка което да взима + при контакт за крушката и при +от реле регулатора когато зарежда да прекъсне веригата и да не свети лампата, както при колата?Добре дошъл !
Първо напиши за колко волта е релето.
Второ : Лампата е свързана последователно и тя гасне , когато между акумулатора и динамото/ генератора изчезне или намали много потенциалната разлика.
За да разбереш ти описвам какво става- при даване на контакт, от акумулатора през лампата минава ток към регулатора и от там на маса. Като запалиш двигателя, динамото/генераторът започва да произвежда ток и тогава лампата гасне , защото от двата кабела идват напрежения и като се изравнят , потенциалната разлика в тези две точки е 0 волта и лампата гасне.
Няма контакт, който да я изключва от веригата.
Ако е на 12 волта, може да ползваш механични релета-регулатор от Трабант, Вартбург , Шкода 105'120 , които се намират все още. Но може и електронни, но се внимава с правилното захващане на кабелите към клемите, за да няма повреди.