• 1
  • 2
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Здравейте. Вчера ми подариха един мото блок,но го гледам като голям камък! Само знам,че е Болгар 12к.с Врачанско Акме и нищо повече! Двигателя е едно цилиндров дизел.Доста време не е работил! Резервоара му беше сух! Сипах нафта и дърпах,дърпах....даже и не изпука! От някъде подкачва ли се гориво,обезвъздушава ли се по някакъв начин....?! Нищо не знам!Ще съм ви благодарен за всякакъв вид информация!
preslav - майстор
Само се записвам за темата, че ми е интересно как се пали дизел с дърпане, вероятно има някакъв декопресьор, който може и да е автоматичен. Ако ти е удобно наснимай го това нещо от всички страни.
Andri01 - майстор
Дизел без декомпресьор не може да се запали с въркузунка:). е,има и такива със стартери или с т.н."ханза старт"/ специални патрони/. този сигурно декомпресьор,както си писал-ръчен или автоматичен. Провери дали има блокаж ,ако е с задвижване на колелата ,изключи го - трудно работи с него . :) :partyman:
preslav - майстор
Според мен трябва да се тръгне по пътя на горивото, да се провери за запушени горивни филтри, отива ли гориво до ГНП. После трябва да се развие тръбичката свързваща ГНП с дюзата, ако там няма гориво, трябва да се търси проблема в ГНП, ако гориво излиза (на порции) от ГНП, трябва да се завие тръбичката, но да се остави хлабава в края към дюзата. Щом се появи гориво до дюзата, тръбичката се завива и се опитва оново да се запали двигателя. Ако това не даде резултат трябва да се демонтира дюзата и да се види дали впръсква, пикае или нищо не прави. Ако дюзата прави горивото на мъгла, трябва да се търси проблема в декомпресьора, а къде е той не знам.
От резервоара до ГНПто отдавна е сухо. Просто трябва да се подкачи гориво. Не може да няма някаква помпа за подкачване, мисля.
Andri01 - майстор
Зависи от вида на ГПВН! Например на колата ми няма подкачваща помпа,а ГПВН е със самозасмукване.
iivanov - майстор
На тези двигатели резервоарите им са отгоре и работата е на самотек . Някъде има кранче и цедка . Не е задължително да са заедно .
shotik - майстор
В студено време ,дизеловите мотори палят трудно.

След като не е работил дълго време, би трябвало първо да продухаш горивопровод, резервоар, ако има филтри за горивото , както и гориво-нагнетателната помпа и дюзата.

Чак тогава се сипва горивото, като при студено време 10% бензин или спирт може да помогнат.

Още един съвет, на някои може да им се стори смешно, но опитай да подгрееш мотора , а когато опитваш да палиш, махни въздушния филтър и поднеси запалена факла или навит на пръчка запален вестник и някой тогава да дърпа въженцето за стартера.

Последното/ открит огън / е от опит с палене на дизеловите двигатели на локомотиви и е много успешен !
Andri01 - майстор
Газ за осветление!! За промиване и в горивото 50/50.
preslav - майстор
Очевидно е, че Нено е заебал темата си, ама да си кажем казванката.
На мен да ми подари някой такава машина, пък аз да се чудя от къде да я побутна! Газ в цилиндровата група, газ в помпата, смяна на масло, факел и газ на газта. Иначе има хора, които могат да направят основен ремонт на тази машина за 400-500 лв. ама тръпката е да я оживиш сам - сърбят ме ръцете, ама чорбаджията го няма никакъв.
  • 1
  • 2

Тема "Мото блок - дизел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: