След вярна близо 3г. служба на Лидълския тиган Ернесто с керамично покритие, му дойде време за пенсия защото покритието му се позахаби и вече не е така незалепващо. Реших така коледно да зарадвам жената и купих Делимано соун форте прехваления топ модел на Топшоп обявен за 71.99лв. отстъпка с карта лоялен клиент няма, или си удължавате срока на картата срещу 49.90лв или получавате нова карта без да сте искали такава и въпросния тиган за 19.90лв. Заплащайки сумата от 69.90лв. се сдобих с Делимано стоун форте, за разлика от Ернестото което бе 33 - 35лв не си спомнчм точната сума.
На другата сутрин реших да приготвя палачинки все пак тигана се рекламира като универсален. Ернестото когато загрееше на 9 степен на керамичен котлон, го намалявам на 5 максимум 6 та степен и продължава да си работи нормално.
Каква бе моята голяма изненада когато го намалих на 6 въпросния тиган спря! Оставих го на 9 и продължих, обикновенно една доза палачинки я приготвям за около 20мин. Но на 40 мин бях на половината доза, вече позеленял от яд вдигнах тигана и установих че дъното е изкривено и изобщо не контактува с котлона. Извадих си старото лидълско другарче и довърших закуската.
Отидох бесен но сдържан в магазина на Топшоп с желанието да върна тигана. Съвсем деликатно исках да ги запозная с моето недоволство от продукта им, без да развалям тяхната търговия. Все пак магазина имаше клиенти, но те в същия момент заменяха тиган от по евтината серия на който му беше паднало покритието.
Замениха ми го с друг защото управителката я нямало и те не можели да вземат решение. След срещата ми с нея бях информиран че политиката на фирмата е да не връщат пари, мога да си избера друг артикул. Но аз не искам друг а искам хубав тиган но Делиманото не е! Мога да направя рекламация и да чакам становище до 1месец, така и направих. Но щели да ми върнат 19.90лв. защото толкова струвал тигана а 49.90. е картата лоялен клиент, която дори не съм искал.
Не се лъжете от рекламите им всичко е пълна лъжа, нчма по големи боклуци на пазара, в икея има тиган за 5лв. които е класи над делимано за 70лв
Написах клиентско мнение за въпросния тиган на сайта им но понеже е негативно изобщо не бе публикувано.
На другата сутрин реших да приготвя палачинки все пак тигана се рекламира като универсален. Ернестото когато загрееше на 9 степен на керамичен котлон, го намалявам на 5 максимум 6 та степен и продължава да си работи нормално.
Каква бе моята голяма изненада когато го намалих на 6 въпросния тиган спря! Оставих го на 9 и продължих, обикновенно една доза палачинки я приготвям за около 20мин. Но на 40 мин бях на половината доза, вече позеленял от яд вдигнах тигана и установих че дъното е изкривено и изобщо не контактува с котлона. Извадих си старото лидълско другарче и довърших закуската.
Отидох бесен но сдържан в магазина на Топшоп с желанието да върна тигана. Съвсем деликатно исках да ги запозная с моето недоволство от продукта им, без да развалям тяхната търговия. Все пак магазина имаше клиенти, но те в същия момент заменяха тиган от по евтината серия на който му беше паднало покритието.
Замениха ми го с друг защото управителката я нямало и те не можели да вземат решение. След срещата ми с нея бях информиран че политиката на фирмата е да не връщат пари, мога да си избера друг артикул. Но аз не искам друг а искам хубав тиган но Делиманото не е! Мога да направя рекламация и да чакам становище до 1месец, така и направих. Но щели да ми върнат 19.90лв. защото толкова струвал тигана а 49.90. е картата лоялен клиент, която дори не съм искал.
Не се лъжете от рекламите им всичко е пълна лъжа, нчма по големи боклуци на пазара, в икея има тиган за 5лв. които е класи над делимано за 70лв
Написах клиентско мнение за въпросния тиган на сайта им но понеже е негативно изобщо не бе публикувано.