Ел. инструментите. Консумативи.
mavryt4o - майстор
Интересно пробвах на щил 044 да сложа 40см шина не става.
keymaker - специалист
Ако си пробвал неподходяща шина естествено, че няма да стане. Има различни опашки. Аз си преправях една 23 см. За 192-ката разликата беше само в отворите за мазане, стана много по маневрена и безопасна при работа в короната на дърветата.
nautilus33 - майстор
Още не съм ръчкал по Mcculloch-а, за който бях споменал преди време. Но, преди да поръчам нова маслена помпа, искам да попитам нещо, за да съм сигурен, че проблема е поправим, защото иначе няма смисъл да се набутвам с нова помпа. Та, при студен старт машината тръгва от първия път(все още не съм орпавил проблема с оборотите- веригата върти дори на свободен ход). Но ако не се подава газ, гасне. След твао не изстне ли, палене няма. На какво може да се дължи. Защото ми се ще първо да отстраня този проблем и след това да сменя маслената помпа.
Djack - специалист
пон фев 18, 2019 5:48 pmnautilus33 написа:
.....След твао не изстне ли, палене няма. На какво може да се дължи. Защото ми се ще първо да отстраня този проблем и след това да сменя маслената помпа.
Като я угасиш, случвало ли ти се е да не угасне веднага и да продължава още известно време да работи без ток към свеща? При мен се случваше заради свещ с неподходящо топлинно число! Като я смених се оправиха нещата!
nautilus33 - майстор
МИсля, че не. В повече случай, гасне няколко секунди след като пусна газта, дори без да я спирам от копчето за изключване.
пишман_майстор - майстор
Имаш проблем, поработи с малко с нея, виж цвета на свещта . По нея ще се ориентираш донякъде на какво се дължи, богата смес , бедна смес и т.н. Вероятно е и разбъзикана откъм карб, вероятно засмуква и чужд въздух, може и да е зле откъм компресия/сегменти. Като за начало виж поне бобината дали е на "косъм" разстояние от магнета.
Ще ти бъде трудно да се справиш, все пак и познания трябва да имаш. Понякога не си струват усилията за ремонт на толкова стара техника.
nautilus33 - майстор
Четох из нета и при повече свободно време ще я погледна и разглобя. Но, и там имаше мнения за засмукване на въздух между цилиндъра и карбуратора, и ще погледна там първо и ще направя нова гарнитура.
ср фев 20, 2019 2:03 pmnautilus33 написа:
Четох из нета и при повече свободно време ще я погледна и разглобя. Но, и там имаше мнения за засмукване на въздух между цилиндъра и карбуратора, и ще погледна там първо и ще направя нова гарнитура.
Един дрът майстор,казваше така- при даден симптом се поставя диагноза, а причините може да са....
Започва се от най лесната манипулация.
Отвий винт L с 1/4 оборот!
Може да иска и още да се отвие, за да работи стабилно.
Ако това не помогне, възстановяваш положението на регулировъчния винт и мяташ следващото подред.
novgradski - специалист
пон фев 18, 2019 5:48 pmnautilus33 написа:
Още не съм ръчкал по Mcculloch-а, при студен старт машината тръгва от първия път(все още не съм орпавил проблема с оборотите- веригата върти дори на свободен ход). Но ако не се подава газ, гасне. След твао не изстне ли, палене няма.
Не съм специалист но от опита ми с Балканче-то и MZ-то -според мен може и от богата смес,т.е при студен дигател -дърпаш смукача за по-богата смес.При топъл - не го дърпаш защото ще се "задави"(като се развие и се види мократа свещ).
По вероятно задръстен въздушен филтър -почни от там (чистя го в една консервена кутийка от "Ропотамо"с бензин)-тъкмо като го махнеш - ще видиш дали работи и смукача (да не стои само затворен).
... или както си чел засмукване на въздух (може и запушен жигльор)- тогава пък при работа горивото е намалено и оборотите са по-високи.(Почистването на свещта и карбуратора е нещо рутинно за двутактовите мотори)
Прочети и за регулирането на карбуратора,ориентирай се и за твоя модел кои са винтовете :
'La'–(на дроселовата клапа) за min обороти (той се познава най лесно)
'L'–(low) – за ниски и форсиране
'H'-(hi)-за max обототи,
Регулирането го правя по следния начин:
1. Болтчетата "L" и "H" се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата - "LA" се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот….и паля машината да поработи и на ниски обороти - регулирам така че веригата "да придърпва".Даваш максимална газ и започваш да натягаш болта 'Н'.Колкото повече го натягаш толкова по високи стават оборотите,защото намаляш горивото и сместа се обеднява(демек повече кислород) от там идва и името на този регулиращ винт 'Н' демек' HI '- тук гледам да не се престаравам.
Във форума има и майстори и да са на мнение, че не е най-правилния начин , но на мен ми върши работа.
nautilus33 - майстор
Почти съм сигурен, че не е от филтъра, понеже го смених(вярно, че с направи си сам, но...). Ще погледна настройките на карбуратора както предлагате с Трифон, да видя какво ще стане.

ПП болтовете за ниски и високи обороти при запален двигател се регулират, нали?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: