вт мар 05, 2019 10:37 pm1115 написа:Наистина ли така направи твоята Кракра? Моята сега се сещам че е юбиляр тази година-от 79-та е,някъде из форума съм публикувал снимки и на нея и на табелката.Ще се продаде вероятно някога след мен,но няма как това да се случи докато съм жив!!! Познай с кой електрожен тръгвам на някой спешен ремонт като по-миналата тежка зима при минусови температури и/или влажно или мъгливо време.Дали бих рискувал с някой от инверторите?(имам 2бр.,не са маркови,от модерните и похвалените из форумите са)Аз не бих.А какво е преживяла Кракрата допреди 5-6години(допреди да си купя първия инвертор) в ръцете на баща ми и в моите ръце само тя си знае.вт мар 05, 2019 10:25 pmkoveslav написа:Може да разчитате дръжки. Старата кракра и е трошлив корпуса, ключът е адски проблемен, намотките се овлажняват и може да пробият, а колко тежи оле мамо..нед мар 03, 2019 10:55 pmcat написа: .........Обърни внимание че в железарските работилници винаги има един два стари туча .Що ли ги държат ?Неприкосновен запас.Добрия траф е вярна машина,която никога не проявява странности и не поднася изненади.Ако истинска такава машина(като добрата стара Кракра) я ползвате нормално,според нейните възможности,може да разчитате на нея цял живот.
Денят в който я продадох за 160лв преди няколко години беше един прекрасен и успешен ден. Толкова да не ми е мъчно за продадена техника никога не е било.
Старото трафово телоподаващо и Кракра електрожена ще са винаги в работилницата.Те са я създали тази работилница и продължават да са в кондиция,а инвертори вече се смениха няколко за кратко време.Като откаже инвертор,или условията на работа не са подходящи за него(стружки от шлайф,прах,влага-ужас),познай кой го замества на момента.