здравейте имам я около 5 години досега работеше що годе добре,но сега я изкарах пали,работи няколко минути и гасне при палене пуши черно,също и при форсиране,свалих почистих и продухах карбуратора,качих го и го настроих по клипчета в интернет високите на оборот и поливна,а празния на шест резултата е,че ,като работа е що годе добре при форсиране не пуши черно,празният е доста неустойчив на студен,а след като загрее обороти се високи, и преди си беше така,свеща пак се опуши,като със сажди (преди почерняваше,но не се опушваше) поръчах оборотомер за да опитам да я настроя малко по добре вие на колко оборота настройвате карбураторите си
Като цяло принципът на настройка на карбураторите е един и същи - с болта за регулировка на КОЛИЧЕСТВОТО на сместа търсиш минималните устойчиви обороти и после леко ги повишаваш (на слух), с болта за КАЧЕСТВОТО на сместа (в твоя случай като го навиваш) търсиш отново минимално устойчивите обороти т.е. навиваш докато оборотите започнат да пропадат. Може да се наложи тези операции да повториш няколко пъти в зависимост от това колко далеч от истината си в момента. Всичко това правиш при свален въздушен филтър, а след като си готов, слагаш филтъра и отново проверяваш - би трябвало да няма съществена промяна, а ако усетиш такава, значи трябва да си смениш филтъра.
Попаднах на едно клипче, в което това е показано много добре - ще го потърся, но е на руски.