Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
imegogo - специалист
здравейте имам я около 5 години досега работеше що годе добре,но сега я изкарах пали,работи няколко минути и гасне при палене пуши черно,също и при форсиране,свалих почистих и продухах карбуратора,качих го и го настроих по клипчета в интернет високите на оборот и поливна,а празния на шест резултата е,че ,като работа е що годе добре при форсиране не пуши черно,празният е доста неустойчив на студен,а след като загрее обороти се високи, и преди си беше така,свеща пак се опуши,като със сажди (преди почерняваше,но не се опушваше) поръчах оборотомер за да опитам да я настроя малко по добре вие на колко оборота настройвате карбураторите си
preslav - майстор
Като цяло принципът на настройка на карбураторите е един и същи - с болта за регулировка на КОЛИЧЕСТВОТО на сместа търсиш минималните устойчиви обороти и после леко ги повишаваш (на слух), с болта за КАЧЕСТВОТО на сместа (в твоя случай като го навиваш) търсиш отново минимално устойчивите обороти т.е. навиваш докато оборотите започнат да пропадат. Може да се наложи тези операции да повториш няколко пъти в зависимост от това колко далеч от истината си в момента. Всичко това правиш при свален въздушен филтър, а след като си готов, слагаш филтъра и отново проверяваш - би трябвало да няма съществена промяна, а ако усетиш такава, значи трябва да си смениш филтъра.
Попаднах на едно клипче, в което това е показано много добре - ще го потърся, но е на руски.
imegogo - специалист
дойде и оборотомера,настроих я с него работи устойчиво има мощност не пуши и не цапа свеща,но на празен ход има едно глухо слабо доловимо припукване в ауспуха пробвах с нова свещ,но пак го вече е към 100моточаса има ли вариант клапаните да са за регулиране
imegogo - специалист
дойде и оборотомера,настроих я с него работи устойчиво има мощност не пуши и не цапа свеща,но на празен ход има едно глухо слабо доловимо припукване в ауспуха пробвах с нова свещ,но си остана,вече е към 100моточаса има ли вариант клапаните да са за регулиране
preslav - майстор
Надали е от клапаните, но така и така си се хванал, не ти пречи да доведеш нещата до край
zdraveite imam problem s paleneto na motofrezata kitaiska 6,5 konq kato drapna manivelata vrahta obratno i mi hypi prastite,nqkoi da znae ot kvo e.
eleonorvelichkov - специалист
ср ное 18, 2020 1:22 pmmaistora 90 написа:
zdraveite imam problem s paleneto na motofrezata kitaiska 6,5 konq kato drapna manivelata vrahta obratno i mi hypi prastite,nqkoi da znae ot kvo e.
Аз имах същия проблем. Бях я наклонил много назад, а като я наклониш назад може да влезе масло от картера в цилиндъра през някой отворен клапан и беше се напълнило с масло. Съответно извадих маслото от цилиндъра, но не го промих с бензин и сложих свещта, при опит да завъртя маслото от високото налягане се палеше и още преди да премина горна мъртва точка ми връщаше буталото. Щом промих с бензин цилинидъра, нещата се оправиха и тръгна машинката. Може при теб да не ти е центровано добре момента на подаване на искра и запалването на да се случва преди преминаване на горната мъртва точка.

Тема "китайска мотофреза проблем с работата на двигателя" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: