вт апр 02, 2019 7:56 pmпишман_майстор написа: Гайковерта им на ток върши работа, .... ще споделя след два-три дни как се е справил с болтове ( или гайки ) на бус , стегнати при гумаджия.Без проблем се е справил и с болтове на Джъмпер , това ми сподели днес приятел ( и той е със същият )
Без име.png
ср апр 03, 2019 9:09 pmkoveslav написа:Мерси.ср апр 03, 2019 7:51 pmGadnyara написа: Може ли една конкретна машина, на която сваляте гайка/болт на "полуоска" и с какъв гайковерт го правите с 25л компресор?!Фолксваген Голф,Хюндай Матрикс,Митсубиши Спейс Стар-на първо четене по това се сещам.......Гайковертите са Чикаго CP7748 и Хацет(Хацета е 7-8 годишен и вече не помня модела,но мога да снимам) на 1/2,съответно с 1300 и 1600Nm на развиване.Компресорите са Abac малкия(27л е,да сме точни),а Gys е големия,100л.
Питах за сравнение, защото със 7748 на моя Пасат не можах да му развия болт на предно колело (лагер). Да не говорим за по-слаб гайковерт като електрическия DeWalt 292 или лидълския на въздух.
Болтът е стяган преди година с 200Nm + 180* (половин оборот) донатягане. По спецификация.