По самите карбове има много фини отвори, трябва се разглоби внимателно и изцяло, през отворите да се напръска с Цилит за котлен камък ( https://www.praktiker.bg/bg/Detergents/ ... G/p/430922 ) , ползва се спринцовка. Имаш вълеродни отлагания от бензина ( и в частност от маслото ), отделно заради "добавките" ( етанол ) в сегашните бензини и дълги престои без палене, се получават едни кофти окиси ( алуминиев ) които са много упорити. Цилита ги оправя доколкото може тия неща и щади карба. След това се ползва някакъв спрей за спирачки и накрая ВД40 . Всеки път продухваш здраво със сгъстен въздух ( компресор ) Шансът да се оправи е по-голям от 50%. Сглобяваш с нови платна уплътнения и т.н.
Имал съм случаи с много добър успех, а някой път , особено на по-съвременни машинки -зле. Не успявам да го оправя.
Задължително предпазни средства! Очила , вода наблизо и т.н.
Занапред ползвай масло за двутактова моторетка ( качествено високооборотно масло за двут. машини с въздушно охлаждане ) . Изливай бензина след работа от резервоара при по-продължителен престой , без да палиш машинката , стягаш капачката и на сянка. Това палене след източването на бензина , уж да доизгори остатъци и т.н. е по-голям минус отколкото плюс. Успех
Имал съм случаи с много добър успех, а някой път , особено на по-съвременни машинки -зле. Не успявам да го оправя.
Задължително предпазни средства! Очила , вода наблизо и т.н.
Занапред ползвай масло за двутактова моторетка ( качествено високооборотно масло за двут. машини с въздушно охлаждане ) . Изливай бензина след работа от резервоара при по-продължителен престой , без да палиш машинката , стягаш капачката и на сянка. Това палене след източването на бензина , уж да доизгори остатъци и т.н. е по-голям минус отколкото плюс. Успех