Ел. инструментите. Консумативи.
пишман_майстор - майстор
По самите карбове има много фини отвори, трябва се разглоби внимателно и изцяло, през отворите да се напръска с Цилит за котлен камък ( https://www.praktiker.bg/bg/Detergents/ ... G/p/430922 ) , ползва се спринцовка. Имаш вълеродни отлагания от бензина ( и в частност от маслото ), отделно заради "добавките" ( етанол ) в сегашните бензини и дълги престои без палене, се получават едни кофти окиси ( алуминиев ) които са много упорити. Цилита ги оправя доколкото може тия неща и щади карба. След това се ползва някакъв спрей за спирачки и накрая ВД40 . Всеки път продухваш здраво със сгъстен въздух ( компресор ) Шансът да се оправи е по-голям от 50%. Сглобяваш с нови платна уплътнения и т.н.
Имал съм случаи с много добър успех, а някой път , особено на по-съвременни машинки -зле. Не успявам да го оправя.
Задължително предпазни средства! Очила , вода наблизо и т.н.
Занапред ползвай масло за двутактова моторетка ( качествено високооборотно масло за двут. машини с въздушно охлаждане ) . Изливай бензина след работа от резервоара при по-продължителен престой , без да палиш машинката , стягаш капачката и на сянка. Това палене след източването на бензина , уж да доизгори остатъци и т.н. е по-голям минус отколкото плюс. Успех
пишман_майстор - майстор
В отделен пост искам да предупредя колеги ползващи масла за вериги на био основа ( олио някакво ) . При мен дойде една хубава резачка , много малко ползвана ( инцидентно по-точно ). Такъв клей по помпа, по вътрешната част на десния капак ( дето е теглещото / водещо колело ) , по шина и верига беше невероятно черно и задръстено. Едвам успях да смъкна капака. Шината, канала, звездочката тотално блокирала , няма очистване . Веригата я отрязах с шлайф.
С триста зора и внимателно успях да сваля помпата, да я почистя и спася. Шината я накиснах в професионален препарат за загорели фурни . Всичко се разкара , но отиде цял ден.
То си има препоръка как се работи с такова масло, задължително след работа, да се източи наличното от резервоара и да се "промие" с друго ( минерално ) помпа, шина....
Най-добре далеч от такова ( да не се ползва )
koveslav - майстор
Бреиииии,екологията ни прецаква яко по отношение на всякаква техника.Ама пък добър бизнес отваря за вносители,търговци,сервизи ....
пишман_майстор - майстор
Така е. Всичко напоследък стана така, масово пластмаси , масово неподлежащи на ремонт цели възли. Еднодневки.
Уж био насоки , уж се мисли за природата, пък колко замърсяване се предизвиква с преждевременното изхвърляне на техника и други .
Парадира се излишно и се преексплоатира понятието био, а едни био краставици да речем и те увити в найлон ( био щанд ) ?!
Фитилчо - майстор
ср юни 12, 2019 8:59 pmkoveslav написа:
Бреиииии,екологията ни прецаква яко по отношение на всякаква техника.Ама пък добър бизнес отваря за вносители,търговци,сервизи ....
Същото важи ас пълна сила и за колите!
Усещането ми обаче е, че до някъде го правят, защото им се налага от закони, но от друга страна го правят , за да сде пестят произвосдтсвени тразходи !
Резултата го виждаме и сега- преди колите изкарваха по 1 милион км, сега едвам си изкарват гаранцията...
Същото е и с резачките!
VLADO66 - майстор
Мдам, с тези надути трицилиндрови двигателчета от които вадят 150 коня, надали ще устискат и 200 000 км.
kr1100 - майстор
вт юни 11, 2019 11:31 amпишман_майстор написа:
В отделен пост искам да предупредя колеги ползващи масла за вериги на био основа ( олио някакво ) .
:-D Това с маслото го ядох през 2015г с 1 разтегателня резачка на Флорабест.Добре,че шината и веригата са къси по дължина. Киснене в нафта и бензин / това имах под ръка в момента.
За смес съм доволен от Divinol Zweitaktoil FF
Последна промяна от kr1100 на вт юни 25, 2019 7:15 pm, променено общо 1 път.
iivanov - майстор
вт юни 25, 2019 9:59 amkr1100 написа:

За смес съм доволен от Divinol Zweitaktoil FF
Аз пробно издухах литър , сега съм си вземал 5 литрова туба .
vectra72 - специалист
Здравейте,имам една резачка Щил 261 разглобена.Искам като си набавя частите да си я зглобя сам.Въпросът ми е,какъв е редъд на зглобяване на колянов вал,лагери и семеринги.Също така как се регулира растоянието меду маховика и бобината?
vlax - майстор
съб авг 10, 2019 9:09 pmvectra72 написа:
Здравейте,имам една резачка Щил 261 разглобена.Искам като си набавя частите да си я зглобя сам.Въпросът ми е,какъв е редъд на зглобяване на колянов вал,лагери и семеринги.Също така как се регулира растоянието меду маховика и бобината?
Аз съм от отбора на Хускварна,за Щил ще кажат колегите.
За растоянието взимаш един лист за принтер и го сгъваш на две.
:partyman:

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: