Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Djack - специалист
пет юни 21, 2019 3:30 pmstotir написа:
Двигателя го свалях от коритото и го почиствах, та затова го монтирах първо без нож и пробвах да запаля. То не стана естествено и така го занесох на майстор, та първата му дума беше, че няма да запали без ножа, но не успя да обясни защо. Въпросът ми тук беше защо става така :?: , а иначе машината си пали нормално и работи нормално!
Ножа го играе маховик и помага да се развърти по-добре цялата група!
lpoik - специалист
Двигателя трябва да си пали и без нож.Явно нещо си бъзнал където не трябва при монтирането.Огледай го. :?
пишман_майстор - майстор
ср май 08, 2019 10:03 amDjack написа:
Не съм доливал бензин. Проблема с паленето започна след катастрофата. :-D Мина ми през акъла, да не би при удара да се отлепило някое боклуче от нейде и да е попаднало където не трябва???
Повечето косачки имат един клин/шпонка на маховика , който се къса при удар/внезапно /ударно спиране на ножа, предполагам е скъсан точно този детайл и се измества маховика, оттам губи центровка и момента на палене се променя. Погледни там ако все още не си я оправил.
vlax - майстор
Djack оправили я и как,че мойта ситуация е почти същата?
:partyman:
vlax - майстор
пет юни 21, 2019 11:31 pmпишман_майстор написа:
Повечето косачки имат един клин/шпонка на маховика , който се къса при удар/внезапно /ударно спиране на ножа, предполагам е скъсан точно този детайл и се измества маховика, оттам губи центровка и момента на палене се променя. Погледни там ако все още не си я оправил.
За мойта се съмнявах за подобно нещо.Но като застопоря маховика и при опит да размърдам ножа на ляво и на дясно не усещам никакъв дори минимален луфт.Мисля си ,че не би трябвало да е проблема в клин/шпонката.
:partyman:
пишман_майстор - майстор
Не може да "усетиш" луфт, дори и с тотално скъсана шпонка. Това не е колело на каруца
vlax - майстор
съб юни 22, 2019 10:31 amпишман_майстор написа:
Не може да "усетиш" луфт, дори и с тотално скъсана шпонка.
При мен не беше удар, а натоварване при влизане в израсла по-висока трева.Загасна и до там.Моята я купих втора употреба,може някой да я е удрял преди мен.
Е добре де,да махам ли маховика ?
съб юни 22, 2019 10:31 amпишман_майстор написа:
Това не е колело на каруца
Че аз каруци от 10 години не виждам по нашия край,ти за колело пишеш.Преди 20 години като тръгнех от града към село най мразех сутрин и вечер да ми се пречкат по пътя каруци една след друга,сега няма ни една да покажеш на детето,трябва да го водиш в музея.
Djack - специалист
съб юни 22, 2019 10:13 amvlax написа:
Djack оправили я и как,че мойта ситуация е почти същата?
:partyman:
Тя моята се беше самооправила незнайно как! Нямам представа какво и се беше случило, но онзи ден нямах никакви ядове с паленето!
пишман_майстор - майстор
Предполагам на твоята нищо ѝ е нямало, вероятно при теб проблема може да е в механизма за палене и гасене ( вилката която като се дръпне/натисне само тогава работи ) в топло време бронята му се посмачква и жилото не успява да "дръпне" добре пластинката отговорна за контакта палене/гасене . Т.е. "контакта" стои "омасен" и няма искра на свещта. Познава се по по-грубо странично дръпване на самото жило , да отдели пластината, за да запали.
Имай го в предвиди този "феномен", щото ме съмнява, че не се е "оправила" и се сети за писането ми :)
vlax написа:
При мен не беше удар, а натоварване при влизане в израсла по-висока трева.Загасна и до там.
Погледни нещо криво по щангички, пружинки от центробежния регулатор към карба. Може да се е разхлабило болчето на остичката му и да има изместване . Пробвай "ръчно" да подадеш газ на дросела, ако е с помпичка на карба, виж да не е спукана от някой трън. Ако е с автоматичен "смукач" ( който се освобождава при вдигане на оборотите, след запалването ѝ ) виж там как е положението, движат ли се карантиите нормално, затваря ли, отваря ли клапата.
Виж за искра от свещта , момента на подаване и т.н. Ако не ти се занимава и/или не ги разбираш нещата, занеси я на кадърен мастер покрай теб. Ще я оправят
vlax - майстор
пишман_майстор пишман станах от такива като теб ,че писах тук.Ти как мислиш, дали не съм проверил това онова преди да пиша.Развиване на свеща,искра,продухване,имали гориво,работи ли помпичката за подкачване,луфт в маховика,луфт в закрепването на бобината,пружинките, и т.н.Първо мисля утре да поръчам ремонтен комплект гарнитура и мембрана за карбуратора,така и така е втора употреба и не се знае кога са сменяни, и дали е сменяни досега.От там нататък едно по едно.Като я оправя ще пиша.Това което си писал се отнася не за мен,а за някой който гледа на косачката като модул за постригване на трева.
:partyman:

Тема "Бензинова косачка пали много трудно!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: