Може и да е пренавиван електрожена на колегата,но не бъдете чак 100% сигурни в това.В по-новите производства,особено в края на 80-те и след това често съм виждал "гола" първичната намотка през решетките и на нови машини.А и измерванията достатъчно добре показват състоянието на трафа му в момента.Да-на моите снимки е моята саксия производство 79-то лето,тогава ги правеха така.
Ся не разбрах най-важното-що с такава явна наслада разваляте кефа на съфорумниците,а не се пробвате да им помогнете с нещо,като питат?
И друго-а по-добре не се захласвайте чак толкова много в хвалбите на разните евтини инверторчета.Достатъчно много от тях не стават,не е въпроса просто да е инвертор.
Питащия колега прави съвсем разумен старт-като се научи да работи със стандартен електрожен,сам ще има достатъчно опит да усети как работи това,което ще му предлагат за напред.И сам ще усеща "дребните" разлики,особено пък в мощността,когато амперите са само на книга и на надпис.
ПП Те ви прясна снимка от нета на чисто нова саксия от по-новото производство.Намотките се виждат.
Ся не разбрах най-важното-що с такава явна наслада разваляте кефа на съфорумниците,а не се пробвате да им помогнете с нещо,като питат?
И друго-а по-добре не се захласвайте чак толкова много в хвалбите на разните евтини инверторчета.Достатъчно много от тях не стават,не е въпроса просто да е инвертор.
Питащия колега прави съвсем разумен старт-като се научи да работи със стандартен електрожен,сам ще има достатъчно опит да усети как работи това,което ще му предлагат за напред.И сам ще усеща "дребните" разлики,особено пък в мощността,когато амперите са само на книга и на надпис.
ПП Те ви прясна снимка от нета на чисто нова саксия от по-новото производство.Намотките се виждат.