• 1
  • 2
Напишете въпрос свързан със санирането.
masteradmin - майстор
Ето 2 снимки едното е филц - използвасе за преградни стени - но се намира в графа звукоизолация Ето и вата 2-рата снимка тя е при термоизолацията.

Прикачен файл

zvuk_images_1.jpg
ФИЛЦ
zvuk_images_1.jpg (17.89 KиБ) Видяна 7353 пъти

Прикачен файл

FDPL_images.jpg
ВАТА
FDPL_images.jpg (4.88 KиБ) Видяна 7353 пъти
Мисля че филц ще е по добре в моя случай.
Арата
Моят съвет е за външна изолация, с алпинисти.
Личното ми мнение е за XPS или EPS.
Да, несравнимо по-скъпо ще ти излезе, но няма да загубиш вътрешно пространство. Но по-важното всъщност е че ватата и гипсокартона не са най-правилното решение при конденз вътре.
masteradmin - майстор
Да отвън с алпинисти е по добре, обаче ако са няколко апартамента или цялата сграда. Иначе само за един апартамент остават много термо-мостове май не е по ефективно от вътрешна изолация.
Здравейте,
строим къща и сме във вилна зона над града, където освен, че температурата винаги е с 4-5 градуса по-ниска, има и един постоянен вятър.
Къщата е с много прозорци, заради гледката. Дограмата ще бъде с троен стъклопакет. Решихме да направим вътрешна предстенна обшивка с вата, защото бързаме да се нанесем и да намалим мокрите процеси. За външна топлоизолация мислим стиропор 8см и силикатна мазилка. Това ще е догодина обаче.Една позната ми каза, че много лош вариант е вътрешна и външна изолация едновременно, защото се получава конденз. Направо ме гръмна, но се опитвам да разбера дали има истина в думите й.
Ще съм благодарна на мненията ви.
Hursa - майстор
Вътрешната изолация, особено, ако не е изпълнена правилно - „крие” такива рискове. Ако се изпълнява и външна и вътрешна изолация - вероятността от конденз намалява. Но както вие сте решили - първата година, докато още в конструкцията се съдържа по голямо количество строителна влага, да поставите вътрешна изолация само - „риска”, според мен, е сравнително доста по голям. Има калкулатори - например на фирма Марисан - с който можете да сметнете оценъчно (грубо) вероятността. Но проблема е - че чрез него стените се разчитат, като „безкрайно големи”. Т. е. не се отчитат влошените условия при външните ъгли на помещенията, влошените условия около дограмата на прозорците и около зоните в които вътрешната изолация „завършва”.
(Мнението е от не специалист, до колкото разбирам темата, може да е погрешно :) )
Те, тука сички са специалисти, макар да не са барали майстория (мистрия).
Не правете нищо вътре, преди да направите отвън!
По добре да се топлите година-две така, отколкото да купувате препарати за мухъл. После вече ще направите и отвън, но остава неприятното чувство.
Отвън поне 10 да е! Ако може да си позволите до 3йсе...
После вътре, ако ви остане мерак, но не повече от 2, най много 3см и то ако е нужно, а то зависи от начина на обитание на сградата.
Близко е до акъла Защо, но понякога многото акъл пречи.

Те тия работи ги пиша, щото съм ги работил професионално, готвил съм се с теорията (трябваше да е обратно, но така се случи) и най важното- видял съм ги.
naster - майстор
За да покриете последната Наредба 7, ако сте строили с обикновени четворки, трябва да направите 15см, моят съвет е всичката отвън
radius - майстор
Брях, тая наредба много са я тунинговали. =D>
  • 1
  • 2

Тема "Топлоизолация" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: