Ел. инструментите. Консумативи.
plamen6703 - майстор
Лепило няма да ти свърши работа, но ако не ти се вярва може да пробваш и да се убедиш! :partyman:
iivanov - майстор
Подлагаш латун и продаваш .
koveslav - майстор
чет окт 31, 2019 2:57 pmHhhhhh написа:
......Лагер семеринга превърта в леглото....
Основен лагер на двигател с вътрешно горене,облечен в пластмасова обвивка и лежащ в пластмасово лагерно легло-картер....само като го описвам и се кефя на конструкторите.....това е съвременната Хускварна. Ми питай в представителството на тези величия дали не продават и пластмасови чивии за набиване под лагерите и решаване на казус като твоя.
Извинявай колега,нищо лично,отговора ми е към тези,дето като обсъждахме преди години тук лошите тенденции всичко в двигателя да е пластмаса гордо твърдяха,че "ти знаеш ли вече какви пластмаси има".Ми е такива,шведски-специални,превъртащи.......
В твоя случаи трябва да хвърлиш картера заедно с двата основни лагер-семеринга.Не бива да рискуваш новия картер като смениш само превъртелия лагер.Виждаш какво се случва дори и при най-малкия проблем с лагер в машина с такава конструкция.
ПП Сега видях, че и цилиндъра е пострадал.Отървавай се от машината,правилно ти казват.. и сменяй марката!!!
iivanov - майстор
Коце , мисля , че работата не е толкова да пластмасата , колкото до поддръжката . Почти съм сигурен , че не са сменяни навреме ринговете и веригата е тропала с петите си по коляновия вал .
Christo - майстор
пет ное 01, 2019 10:52 pmkoveslav написа:
чет окт 31, 2019 2:57 pmHhhhhh написа:
......Лагер семеринга превърта в леглото....
Основен лагер на двигател с вътрешно горене,облечен в пластмасова обвивка и лежащ в пластмасово лагерно легло-картер....само като го описвам и се кефя на конструкторите.....това е съвременната Хускварна. Ми питай в представителството на тези величия дали не продават и пластмасови чивии за набиване под лагерите и решаване на казус като твоя.
Извинявай колега,нищо лично,отговора ми е към тези,дето като обсъждахме преди години тук лошите тенденции всичко в двигателя да е пластмаса гордо твърдяха,че "ти знаеш ли вече какви пластмаси има".Ми е такива,шведски-специални,превъртащи.......
В твоя случаи трябва да хвърлиш картера заедно с двата основни лагер-семеринга.Не бива да рискуваш новия картер като смениш само превъртелия лагер.Виждаш какво се случва дори и при най-малкия проблем с лагер в машина с такава конструкция.
ПП Сега видях, че и цилиндъра е пострадал.Отървавай се от машината,правилно ти казват.. и сменяй марката!!!
Имам си Партнер на 20 години, завещан от баща ми, вечна му памет...Той Партнерът, нали е евтинджос марката на Хускварна, дори в него такива порнографии няма! Сменям му дъски, вериги, лагери и каквото се наложи, но нищо фатално съсипано няма. Режа по около 20 кубика на година за лични цели. То бива, то може, но пластмаса по коляновия вал! Лепилото, което предложих, наистина е качествено, лепи метал с метал, запълва луфтове, термоустойчиво е, но все пак, не е стомана! Явно не съм в течение на последните модни тенденции в производството на резачки.
koveslav
Основен лагер на двигател с вътрешно горене,облечен в пластмасова обвивка и лежащ в пластмасово лагерно легло-картер....само като го описвам и се кефя на конструкторите.....това е съвременната Хускварна. Ми питай в представителството на тези величия дали не продават и пластмасови чивии за набиване под лагерите и решаване на казус като твоя.
Да колега, прав си за лагерите.И аз им се чудя на тази инженерна мисъл,но....това е положението.Според мене, основният лагер и семеринга трябва да са отделно,а не заедно,и да.... лагера не трябва да лежи в пластмасово легло.
Просто искам да съживя машинката донякъде, пък колкото кара, толкова.
А да.....това с чивиите беше добро :-D
Вкара ме в размисли :?
Благодаря за отговорите и идеите.Приятен ден .
съб ное 02, 2019 7:07 amiivanov написа:
Коце , мисля , че работата не е толкова да пластмасата , колкото до поддръжката . Почти съм сигурен , че не са сменяни навреме ринговете и веригата е тропала с петите си по коляновия вал .
.......................................
Да,и тука има нещо вярно.Водещото колело не е сменено навреме,и от там......и това е помогнало за проблема.
Колега,това с латуна ще върши ли работа?
Благодаря предварително.
dragozow - майстор
съб ное 02, 2019 7:07 amiivanov написа:
Коце , мисля , че работата не е толкова да пластмасата , колкото до поддръжката . Почти съм сигурен , че не са сменяни навреме ринговете и веригата е тропала с петите си по коляновия вал .
Именно. Специално Husqvarna 340 е доста сполучлив модел.
1st0r1k - специалист
съб ное 02, 2019 7:07 amiivanov написа:
Почти съм сигурен , че не са сменяни навреме ринговете и веригата е тропала с петите си по коляновия вал .
Бихте ли обяснили какво е това тропане и как се разбира,че не е наред ринга? (новобранец съм)
iivanov - майстор
Рингът при работа се износва . Веригата си прави вкопано легло и след граничното износване , петите на веригата достигат дъното и почват да тропат . Има маркер за гранично износване .
ПП Това е нов ринг на орегон . Напречната чертичка е маркерът . Когато вдлъбнатината на леглото се изравни с дъното на чертичката , рингът е за смяна .

Прикачен файл

kertmotor_14407100_1412263931.jpg
kertmotor_14407100_1412263931.jpg (49.68 KиБ) Видяна 1470 пъти
Последна промяна от iivanov на съб ное 02, 2019 8:38 pm, променено общо 2 пъти.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: