Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
A.Asenov - специалист
Здравейте колеги . След като преминах през двама майстори, единият, от които ми се изсмя и ме отпрати, а другият неуспешно настройва карбуратора 2 часа неуспешно се объщам към вас, защото и моите варианти се изчерпаха и не намирам решение на проблема. Става на въпрос за следното- Както си работеше нормално, на следващото палене няколко седмици по-късно просто не беше този тример, койот осавих. Първо запали много трудно, а след като запали, се наложи да подържам работата на двигателя, като постоянно местя смукача през няколко секунди. След като намеря положението, при което работи най-стабилно, започвам да кося и след 30 секунди спира и не може да запали докато не изтине. Същитя номер го прави поне 20 пъти. Пробвах да го оправя като смеих - свеща , горивният филтър, маркучите и тапата през която минават в резервоара, изпрал съм въздушният филтър и съм сменил с нови всички гарнитури и платна на карбуратора. Пробвах и с 10 вида горивна смес, с повече и с по-малко масло от предписанието, но не последва никаква промяна. Пали много трудно, а щом запали гасне след 30 секунди работа и повече не пали. Иначе през тези 30 секунди си работи перфетно достига максимално обороти и работо гладко, но изведънж започва да гасне и през 2 секунди трябва да местя лосчето за смукача за да поддържам работата.
Друг проблем, който не успях да отстраня като смених гарнитурите на карбуратора е да спра теча на гориво. Когато помпя с силиконовото "копче" изтича гориво от някъде. Мисля, че е от една съчма, която се намира малко по-нагоре на карбуратора, освен това се появяват мехурчета в прозрачният маркуч, който връща бензина обратно в карбуратора. Не знам дали това е нормално и дали преди, като си работеше имаше мехурчета при помпане, но течът със сигурност го нямаше. Предполагам може би губи вакуум от някъде, но как да го опрвя като след смяната на уплътненията и маркучите продължава ?
Другото, което мисля, че може да създава проблем е запушване някъде в карбуратора, което не съм успял да изчистя при 100-те отваряния на карубуратора. Някой "разбирачи" се изказаха, че е китайски и ресурсът му е заминал, но машината е закупена тази пролет и е на не повче от 2-3 часа работа, единият, от които почти на празен хора при разработване.
Имате ли продложения на какво може да се сължи проблема и евентуално как да върна тримера в строя ?
npace - специалист
пон ное 04, 2019 10:24 amA.Asenov написа:
2-3 часа работа
Ами то на китайските бок... машини им е толкова ресурса. :-D
Само виж в темата за лидълските промоции какво става. :lol:
Но не си ти виновен, виновни са вносителите, защото те избират какво да се внася.
Носи го за рекламация там откъдето си го купил. Вероятно ще се опитат да ти я откажат, понеже си го ремонтирал сам, но бъди настоятелен - важното е да го приемат и да ти напишат протокол без значение какво ще бъде становището по рекламацията. Становището, както и нередности в процедурата по рекламацията можеш да обжалваш пред КЗП. Глобите са яки, само от страх ще ти върнат парите.
A.Asenov - специалист
пон ное 04, 2019 12:50 pmnpace написа:
пон ное 04, 2019 10:24 amA.Asenov написа:
2-3 часа работа
Ами то на китайските бок... машини им е толкова ресурса. :-D
Само виж в темата за лидълските промоции какво става. :lol:
Но не си ти виновен, виновни са вносителите, защото те избират какво да се внася.
Носи го за рекламация там откъдето си го купил. Вероятно ще се опитат да ти я откажат, понеже си го ремонтирал сам, но бъди настоятелен - важното е да го приемат и да ти напишат протокол без значение какво ще бъде становището по рекламацията. Становището, както и нередности в процедурата по рекламацията можеш да обжалваш пред КЗП. Глобите са яки, само от страх ще ти върнат парите.
Този вариант не съм го обмислял, но съм много скептичен към подобни решения. Може би трябваше да се опитва първо това, но кой да ти знае, че проблмема няма да се реши с една смяна на свещ и от там като започна една верижна рекция.......
Наистина е късно, а и тримерът ми трябва точно сега за да си почистя мястото и за това бързам да го оправя сам.
lov - майстор
Вероятно нищо не му е заминало на тримера ами намери някой който разбира от тези карбуратори да го оправи. Не трябва да има никакъв теч от него а и се съмнява, че сте запушили отворчето към картера с вашите опити да сменяте гарнитури и мембрани. При запушен отвор към картера няма какво да накара карбуратора да засмуква гориво от резервоара. Същото е и ако от там смуче и въздух. Пак няма да подкачва гориво. Но не се знае и вие какво сте натворили с карбуратора там не са само гарнитури а и мембрани и клапанчета.
За това най добре помощ от приятел или в сервиз който има майстори а не калфи.

Тема "Неразрешим проблем с моторен тример" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: