Ел. инструментите. Консумативи.
npace - специалист
чет окт 31, 2019 1:46 pmivo_s написа:
чет окт 31, 2019 12:55 pmnpace написа:
Виж последните няколко страници - има дискусия точно по този въпрос.
Според мен и двете машини са предостатъчно здрави за изброените цели и единственият критерий е удобството. Ако имаш възможност ги пробвай преди да избереш.
Прегледах ги и виждам че едни потребили препоръчват с напречния мотор защото бил с метални зъбни колела и с право предаване на движението между зъбните колела (което било по-добре), но пък другия модел с надлъжен мотор е по-скъп, което не знам на какво се дължи (вероятно защото корпуса в частта където е под веригата е алуминиев, триона има плавен старт и е с едни 200 W повече, но пък резервоарчето за масло е много гадно разположено отстрани тук).
Конструкцията с напречен мотор е по-проста, здравина и издържливост са по-лесно постижими с нея. Допълнителните материали и инженерна мисъл предполагам са фактор в ценовата разлика, освен другите екстри.
Разлика във мощността не вярвам да бъде забележима, понеже в ъгловата предавка се губи повече въртящ момент отколкото в правата. 1800/2000 вата е предостатъчна мощност за домашно рязане. Ако сравняваш с някое китайско произведение имай предвид, че китайските ватове са малко по-... как да го кажа ... "диетични". :lol: 2000 макитски вата са горе-долу колкото 3000 китайски. :lol:
Аз (вече) имам Хитачи с надлъжен мотор, рязането наистина е голям кеф :-D За издържливост и поддръжка още не мога да дам мнение.
dragozow - майстор
пон ное 04, 2019 8:14 am1st0r1k написа:
нед ное 03, 2019 8:42 pmiivanov написа:
Коце , виждал съм превъртели лагери и при профи машини , с метални картери . Така че пластмасата не е първопричината за проблема .
Историк , сменяй камбаната . Вижда се , че петите тропат - следата между лъчите на звездата .
Няма ли допустима граница?
Колегата koveslav каза,че имало модел "камбани" със сменяеми рингове. Може ли малко информация и от къде да поръчам ?
http://mina-parts.com/product/917/husqv ... g-325.html
borchoyor - специалист
dragozow, Калояне здравей, да те питам ремонтирате ли щилки, специално 241? Или ако можеш да ме насочиш към такъв сервиз? Благодаря!
dragozow - майстор
Не, но познавам повечето дистрибутори. От къде си?
borchoyor - специалист
пон ное 04, 2019 8:50 pmdragozow написа:
Не, но познавам повечето дистрибутори. От къде си?
От Разлог
dragozow - майстор
ЕСЛЕТ-ГС ООД
2760 гр. Разлог
ул. Войнишка № 1
Тел.: +359889232511

ВОЙНИШКИ ООД
гр. Благоевград
ул. Ал. Стамболийски № 36
Тел.: +359 73 880 984
borchoyor - специалист
вт ное 05, 2019 9:44 amdragozow написа:
ЕСЛЕТ-ГС ООД
2760 гр. Разлог
ул. Войнишка № 1
Тел.: +359889232511

ВОЙНИШКИ ООД
гр. Благоевград
ул. Ал. Стамболийски № 36
Тел.: +359 73 880 984
Е, беслет в Разлог нямат софтуер, пратиха я в Гоце Делчев и трета седмица ме мотат, току-що се обадиха дали да ми сменят карбуратора за 170 лева. А стария дали може да се ремонтира, в смисъл да си го взема и да го дам някъде за ремонт?
dragozow - майстор
Звънни във Войнишки и питай. Зависи и какъв е карбуратора. Да не се окаже, че си платил половин карбуратор и пак трябва да си купиш нов.
borchoyor - специалист
вт ное 05, 2019 12:52 pmdragozow написа:
Звънни във Войнишки и питай. Зависи и какъв е карбуратора. Да не се окаже, че си платил половин карбуратор и пак трябва да си купиш нов.
Не те разбирам, уж е оригинален на щил?
borchoyor - специалист
вт ное 05, 2019 12:54 pmborchoyor написа:
вт ное 05, 2019 12:52 pmdragozow написа:
Звънни във Войнишки и питай. Зависи и какъв е карбуратора. Да не се окаже, че си платил половин карбуратор и пак трябва да си купиш нов.
Не те разбирам, уж е оригинален на щил?
Намерих го в Ташев галвинг за 140, Беслет ми казаха с ремонта 167, малко ли е много ли е?

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: