Сваляне на лак - шайба 400, после ръчно със 180.
https://ibb.co/56nTkdB
https://ibb.co/7W9tfRV
400 не можа да свали лака, но по едра шайба оставя дълбоки деруги - поне с моя подскачащ флекс, с нестабилни обороти.
С хубава и удобна шлайфмашина може би ще е ок.
После шлайфане с 240, 320, 400, 600, 800, 1200, 1500, 2000.
Всички шкурки - smirdex. Водно от 1200 нагоре.
Лакирания фар, преди шлайфане.
Вижда се как е олят на капки.
https://ibb.co/fY4wR9m
Флекс 115 и регулатор на обороти - за шлайфане с шкурка велкро и за полиране с кече:
https://ibb.co/j8jKz6d
Полиране с паста Мирка и 'вълна' от строителни материали:
https://ibb.co/vc5GQtS
https://ibb.co/56nTkdB
https://ibb.co/7W9tfRV
400 не можа да свали лака, но по едра шайба оставя дълбоки деруги - поне с моя подскачащ флекс, с нестабилни обороти.
С хубава и удобна шлайфмашина може би ще е ок.
После шлайфане с 240, 320, 400, 600, 800, 1200, 1500, 2000.
Всички шкурки - smirdex. Водно от 1200 нагоре.
Лакирания фар, преди шлайфане.
Вижда се как е олят на капки.
https://ibb.co/fY4wR9m
Флекс 115 и регулатор на обороти - за шлайфане с шкурка велкро и за полиране с кече:
https://ibb.co/j8jKz6d
Полиране с паста Мирка и 'вълна' от строителни материали:
https://ibb.co/vc5GQtS