Всички имаме коли, нали ?
тонито - специалист
sian написа:
Сигурен ли сте за магнитите?Аз мисля че статора е с 4-ири полюсна намотка.
а статора?затото по него се удря а не ротора.целта на упражнението е да се наместят четките и леко да се завърти ротора.затова се чука,но аз лично не го препоръчвам.
25th Hour - специалист
Само че аз разбрах че като завърти и няма никой в тоците. Което изключва стартера. Тма дори да са застанали една срещу друга четките или квото и да е все пак се чува цъкане. Май изобщо не стига ток дотам.

Аз бих си проверил розетката или клеморед във волана. Дали минава ток правилно там. След това бих проверил бубината и комутатора ако има а той май има на всички. След това бих си проверил кабелите, масата на алтернатора, масата на акумулатора и масата на стартера.

Щом на контакт има тоци и работят уреди значи проблема е или стартовия ток го няма или не стига ток до бубината. Ако не е акумулатора / аз мисля, че не е/ значи тока се губи до бубината.....

Някъде точно преди паленето всичко свършва преди да е започнало :)
bobykafe - специалист
Точно статора е с намотки.
Я си провери клемите на акумулатора за клеясване- уж голям разбирач го раздавам, пък така се изложих и аз преди време. Премери си и тока на утечка- дали има някаква консумация при изключени уреди.
aztek - напреднал
Видях темата и искам да кажа че аз имам същият проблем.При мен обаче се получава при загрят двигател,не иска да завърти.Когато е студен пали.Колата е форд ескорт,бензин,1.4.Може ли да е от ключа при мен,икаде да я потарся тази клема която се износва?Акумулаторът си държи 12 волта.
25th Hour - специалист
CVH ли ти е мотора? Те май са с електронно запалване и имат един комутатор вътре има една би-метална пластина, която зеленясва и го прави този номер. Говоря малко на изуст защото моя форд беше 1.3 но симптома е същия.
aztek - напреднал
cvh е,кажи каде се намира този комутатор?
25th Hour - специалист
При мен беше залепено за делкото..... при теб как е :?
crez - майстор
Имах същия проблем, оказа се окисление на масата на кабела "купе- двигател - стартер". Провери си всички "маси"зачисти ги до метал. Всички прибори работят защото черпения ток е малък, но като щунтираш стартера и връзката с "масата"се разпада.
aztek - напреднал
Не е от комутатоpа(шаlтеpа),коlегата да каже каде да се види за кlюча.ебава ми се кlавиатуpата.

Тема "Проблеми с тоци или ...?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: