todor.lazarov написа: Ето и някой уточнения.Нищо лично колега, но всеки браузър поддържа проверка на правописили има приложение към него. Би трябвало да го знаеш. Пусни си опцията за да не се излагаш!
1. Не съм учител по български в момента преподавам Информационни технологии и там смятам че ми е силата.
ivanovbg написа:И при теб е допусната такава, може би в бързането.todor.lazarov написа: Ето и някой уточнения.Нищо лично колега, но всеки браузър поддържа проверка на правописили има приложение към него. Би трябвало да го знаеш. Пусни си опцията за да не се излагаш!
1. Не съм учител по български в момента преподавам Информационни технологии и там смятам че ми е силата.
Но нека се концентрираме в главното.
Исках решение за клаксон или свирка с малка консумация на ток. Не можах да видя такова. Защото даже и предложението на hidrazin за Buzzer който струва €90,11 едва ли ще можем да си го позволим. Макар че в тази посока трябва да се търси. Проблема тука е че трябва силата на звука да е 85 dB на четири метра от свирката
http://bg.farnell.com/schneider-electri ... dp/3715279
Попитах за предложение и идеи за контролер. Пак не видях такива.
Тука данните са:
1. Батерия: 48V 10Ah Li-Po
2. Мотор: RE 50 Ø50 mm, Graphite Brushes, 200 Watt
http://www.maxonmotor.com/maxon/view/pr ... ery=370356
3. Тегло на автомобила: 40 кг, тегло на пилота 50 кг. - При тестовете максимално ни е необходимо до 400W (обикновено има и изкачване с наклон около 5 градуса), иначе средната изразходвана мощност при сегашната кола е около 100-150W.
4. Предавателно отношение е 20/1 (Верижна предавка)
Мога да дам и още данни, ако е необходимо.
Ако може в тези насоки да ни помогнете, ако е възможно.
Благодаря предварително.