Страница 1 от 5

Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: пон апр 08, 2019 8:27 pm
от nautilus33
Здравейте,
гледам, че във форума няма тема за мотоблок и мотофреза като цяло, та пускам тази. Може хора с различни модели и марки машини да пишат направо тук.
Та, да питам нещо- наскоро си взех една сръбска фреза ИМТ506. Като цяло съм доволен, но трябва да й свикна. Като начало, и смених въздушния филтър, който беше от Балкан, и поставих оригинален такъв. Не знам дали на това или нещо друго, но почна да пали от 3-4 дърпане, а преди палеше от раз. Дали защото при филтъра от Балкан палех при затворен филтър, т.е. без приток на въздух към карбуратора, защото на оригиналния няма как да му се спре притока на въздух.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: пон апр 08, 2019 8:50 pm
от Djack
Всички подобни техники палят на смукач. Демек затворена клапа за въздух и оттам преобогатена с гориво смес! После връщаш смукача!

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт апр 09, 2019 1:19 pm
от nautilus33
Ами в моя случай няма как да затворя клапана, защото няма такъв. Значи ще трябва да се примиря явно.

ПП някой има ли представа какво масло се налива в скоростната кутия на тази машина? Всъщност трябва да погледна, за да видя и къде е пробката. Интересуваме и има ли откъде да видя как се калиброват скоростите, ако въобще е възможно, че втора с малко зор я целя. В повечето случаи я прескачам и попадам между втора и трета.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 9:58 am
от kabel96
вт апр 09, 2019 1:19 pmnautilus33 написа:
Ами в моя случай няма как да затворя клапана, защото няма такъв. Значи ще трябва да се примиря явно.

ПП някой има ли представа какво масло се налива в скоростната кутия на тази машина? Всъщност трябва да погледна, за да видя и къде е пробката. Интересуваме и има ли откъде да видя как се калиброват скоростите, ако въобще е възможно, че втора с малко зор я целя. В повечето случаи я прескачам и попадам между втора и трета.
ЕП 90 или 80W90 330 грама.Пробката за наливане е под карбуратора а за источване отдолу на двегателя с голяма отверка права

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 10:52 am
от kr1100
вт апр 09, 2019 1:19 pmnautilus33 написа:
Ами в моя случай няма как да затворя клапана, защото няма такъв. Значи ще трябва да се примиря явно.
Филтъра от Балкан е бил поставен точно за по-лесно палене. Може да се затваря напълно, полузатваря ... И за каков си го сменил ? Сваляш миеш в бензин, намасляваш и пак го слагаш.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 1:26 pm
от preslav
Изгледай тази анимация и ще видиш какво трябва да направиш за по-лесен старт.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 2:22 pm
от Трифон П.Трифонов
чет апр 11, 2019 1:26 pmpreslav написа:
Изгледай тази анимация и ще видиш какво трябва да направиш за по-лесен старт.
Стиииига бе!!! Тва са пали точно като Балкан или Иже.
Докато не го удавиш, не пали.

Пресли, де ги намираш такива помагала? Те барем ши са от полза, при експлоатацията на допотопна техника, щото старите пушки ши изгърмят по някое време.

Ма чакай бе, тоя карбуратор е за двутактова машина!!!

Лелеее, то верно пушилка!

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 2:45 pm
от nautilus33
Махнах филтърът от Балкан, защото при по-запрашена среда, като фрезоване, няма да спира толкова много прахови частичи и други боклуци, както оригиналният. И да, машината е двутактова :)

ПП тефлоновата лента издържа ли на бензин и масло? Трябва ми, за да развия и врътна кранчето за бензина на страни, защото с оригиналния филтър пречи и не се отваря докрай. Та, ми трябва с нещо да навия на резбата, за да направя по-малко навивки.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 3:43 pm
от preslav
чет апр 11, 2019 2:45 pmnautilus33 написа:
Махнах филтърът от Балкан, защото при по-запрашена среда, като фрезоване, няма да спира толкова много прахови частичи и други боклуци, както оригиналният. И да, машината е двутактова :)

ПП тефлоновата лента издържа ли на бензин и масло? Трябва ми, за да развия и врътна кранчето за бензина на страни, защото с оригиналния филтър пречи и не се отваря докрай. Та, ми трябва с нещо да навия на резбата, за да направя по-малко навивки.
Най-бързо ще разбереш за тефлона в https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0 ... 0%BE%D0%BD не че Викито е достверен източник на информация, но в случая не лъжат. В практиката си мога да гарантирам, че не реагира с киселини, основи и нефтени деривати, температурите посочени в статията също не са му проблем, проблемът е, че не понася да навиеш на резбата и да върнеш "малко" - осигури се с лепило за резби, има всякакви вече.
Трифоне - усъмних се, че има такава машина, която няма смукач и не иска да пали със заводския си филтър, тръгнах да търся въпросния карбуратор, но не намерих разрез и в крайна сметка реших да разгледам клиповете за въпросните копачки - останалото е рутина. Не се занимавах да търся какво масло се налива в редуктора, несериозно ми се видя да се дават мнения, че маслото трябва да е за хипоидни предавки при евентуалното им отсъствие, по въпроса с вискозитета много добре знаеш "майсторските" изцепки "по-гъстичко да е".
Като цяло (авторът на темата да не се обижда), двутактова машина за подобни цели не бих си купил - ще му се осмърди душата докато прекара 50 квадрата - видно е на другите клипове

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: чет апр 11, 2019 4:53 pm
от nautilus33
Да, на клипа пуши доста. При мен не е така. Пуши но доста по-малко. Значи тефлоновата лента ще ми свърши работа, а и за лепило ще видя. Благодаря.