Страница 2 от 2

Re: Двигател на мотор

Публикувано: вт авг 30, 2011 8:30 pm
от bulhomes2
сола 180 написа:
...Който не може да кара мотор си купува АТВ...
Ми нали и аз то викам. Иначе за падане се пада и с АТВ, но по-малко. При всяко излизане с моторджии винаги има паднали от тях, а от нас - много рядко. 250 кубиково АТВ ще се вдигне само ако му стъпиш прав зад седалката. 350 кубиково 4х4 пък и тъй не ще. Над 400 кубиковите се вдигати то спортните, но с тоя товар (250 кг)...

Между другото - за тия кила най-вероятно питащия пита за 2 човека. Двуместно АТВ е много сериозни пари и явно ще отпадне от класацията.

Re: Двигател на мотор

Публикувано: вт авг 30, 2011 9:18 pm
от romanpm
hladilnic написа:
Може да прозвучи много наивно, но не вярвам да е мн по различно от колелото (знам че колелотот е 5-10 пати по леко от мотора но все пак ...). А например 100 куб. см. ще кара ли 250 кг ?
И пак казвам не рабирам почти нищо затова не ми се сърдете на глупавите въпроси :D
Ще кара , ако с мръсна газ се движи бавно като валяк , т. е. да има подходяща скоростна предавка :)

Re: Двигател на мотор

Публикувано: вт авг 30, 2011 9:32 pm
от антон_31
вземиси UTV

Re: Двигател на мотор

Публикувано: ср авг 31, 2011 9:22 am
от null
Аз имам 50 кубиково скутерче. Двутактово. С около 100кг товар (аз и малкия + бутилка вода) изкачваме един МНОГО сериозен баир. Неасфалтиран черен път с чакъл и бетон на места. Последния участък е затревен.
В началото не искаше. Буксуваше съединителя понеже е центробежен и зацепваше на по-ниски обороти. Аз обаче като един хитрец му сложих "спортни" пружинки на тоя съединител. Спортното им се изразява в това, че са по-твърди и съединителя сработва на по-високи обороти. Вече имам мощност да се кача на вилата.
Но всичко си зависи от моторетката. Един приятел си купи чисто ново скутерче от магазина. Пежо. Четиритактово. Няма сила да излезе от подземния паркинг.

Re: Двигател на мотор

Публикувано: пон сеп 12, 2011 10:24 pm
от Kirilpm
Ако хълма е кален се замисли за Лада Нива,хем харчи малко,хем ще те качи почти навсякъде,катурва се по-трудно от АТВ,а втора ръка вероятно е много по ефтина от АТВ и носи много над 250 кг...

Re: Двигател на мотор

Публикувано: вт сеп 13, 2011 8:49 am
от bulhomes2
Kirilpm написа:
... втора ръка вероятно е много по ефтина от АТВ ...
Няколко пъти. Китайско АТВ може и да се намери за около 1000 лв, но при всяко излизане нещо се чупи. За 3-4000 лв може да се намери свестно едноместно работно АТВ. Двуместни съм срещал над 10 000 лв втора употреба. Нови са около 30 000лв.

Re: Двигател на мотор

Публикувано: ср сеп 14, 2011 11:16 am
от Kirilpm
Наскоро ми се случи много кофти случка с 60 засилен по един познат черен път,но явно не достатъчно цапнах един остър камък с предния диф на нивата имах някакви секунди да реагирам но намалих поне до 30,колата скочи доста удари един камшик и спря.Слязох да огледам с идея за ударен картер основен ремонт на двигател и смяна на диференцял и кардан,и видях че само диференциала е само одраскан,даже масло не беше текнало.Така се прибрах и още я карам без ремонт.А представете си какво би ви се случило в подобна ситуация с АТВ или мотор,а това нещо не е 1 на 1000,често се случва.Другия плюс на закрития джип пред мотора и пред АТВто е,че никога не се прибираш от път с 10 кила кал по дрехите,не ти е студено,не те вали,кеф ти да си закачиш ремарке,кеф ти да го караш по пътя,кеф ти да си земеш някоя икономична дизеларка или малолитражка с газово.

Re: Двигател на мотор

Публикувано: ср сеп 14, 2011 9:16 pm
от bulhomes2
Съмнява ме, че хладилника ще си продължи с колелото....

Re: Двигател на мотор

Публикувано: нед сеп 18, 2011 9:11 pm
от vidrata
Кириле първо всичко което каза ми се струва доста преувеличено.Второ явно никога не си карал мотор или АТВ щом сравняваш тея неща с Лада-та.Удоволствието да караш мотор из гора ,кал и т.н. не може да се сравни с нищо.Малко кал имаш и в гъза ама кво ти пука. :lol: :lol: :lol:

Re: Двигател на мотор

Публикувано: чет сеп 22, 2011 9:06 am
от Kirilpm
Само да те питам колега имал ли си по сериозни проишествия в гората с мотор,не говоря за 5-6 метра суркане по гръб,ами примерно да се хлъзне мотора между дървета,да те изненада някоя дупка,да ти се наложи да спреш рязко на кофти път?Доста стаж имам на гърба на МЗ 150 из гората,нямам претенции за голям шофьор,имах доста срещи с земята и някои фиданки.А представи си човек без опит,на мощен мотор(трябва да носи 250 кила) и то с човек зад него.Тръпката с мотор е друг въпрос,но ако не е готов за падане и ставане и за някои синини по гъза не е за него тоя спорт.Докато джипа ти дава истинска сигурност,верно не минава по кози пътечки като мотора,но и да го удариш,после кърпиш ламарина,не те кърпят с гипс.250 кила са на ръба за повечето мотори,подчертавам повечето мотори за ИЖ и Урал не говоря,а за джипа не са нищо особено.