Страница 2 от 2

Публикувано: вт яну 13, 2009 2:10 am
от Master_Kenobi
solo5 написа:
P.S. ето я и статията: Как да отправите рекламация за дефектна стока?
пуснах тема с линк към статията, за да могат модераторите да я прикачат към важните теми, ако желаят :roll:
Надявам се, не си мислиш, че модераторите имат нерви и време да четат линкове със съмнителна достоверност, при това дълги пет лакътя и три стъпки. :shock:
Още повече, че правилата на хипермаркетите са ясни - рекламации при тях до 24-72 часа, после - по общите условия за гаранция на стоката. Бъди сигурен, че са си опекли работата и по документи при тях сервизното обслужване е осигурено от доставчика, както е по закон. Но как е в действитерност - Божа работа.

А, ако си изчел тоя линк, може и сам да пуснеш пост (или дори отделна тема) с основните моменти. Ако е кратък (до 20 реда) повечко хора ще го прочетат. Пък защо да не стане и важна тема, ако е интересно. :)

П.П. Виждам, че имало развитие по въпроса. Супер! :) Виж тук.

Публикувано: вт яну 13, 2009 11:22 am
от solo5
нищо не са си опекли хипермаркетите (с изключение на Метро, но там ги гази друг закон)
просто злоупотребяват с търпението на потребителите
всеки трябва да си знае правата
а и виж линка как стабилно е подкрепен с цитати от закона :roll:

Публикувано: вт яну 13, 2009 12:12 pm
от Niky77
Мисля, че трябва да се заключи темата или да се изтрият постовете, които не са към нея!!!

Публикувано: вт яну 13, 2009 5:31 pm
от dragozow
Въпроса е къде е точно вашия гаранционен сервиз, иначе има много. На всяка машина има листче със списък на сервизите, оторизирани да поправят Спарки. В по-големите населени места има. Като купувате машина изискайте от продавача да ви напише в гаранционната карта къде точно е вашият сервиз.