Страница 2 от 426

Публикувано: вт мар 16, 2010 9:12 pm
от skrijo
Колега tih_nik най-добре си вземи нещо , което ще го ползваш дълго , защото машината се исплаща с времето :wink:.Дай някой лев повече :) .

Публикувано: ср мар 17, 2010 1:48 am
от joe007
ZEDYCUS написа:
Добре де, някой ще се обоснове ли, защо не са хубави.То е много ясно, че марковите са хубави.Някой работил ли е с такъв и какви са му проблемите и кусурите.Или си говорим само проформа.То е ясно, че ще се ползва непрофесионално.
Ами първото и най важно ,с тези 100А накъде.И то на максимум ПВ.Ще работиш само с 2,5мм електроди и то на почивки.Един път да ти потрябва по дебел електрод и да не можеш да го караш.А да не говорим и ако напрежениението в мрежата ако е по-ниско,тогава и с 2,5 ще видиш зор. :-D

Публикувано: ср мар 17, 2010 7:15 am
от dragozow
Може толкова да му трябва, малко любители горят 4 мм електроди.

Публикувано: ср мар 17, 2010 8:17 am
от bisplus
Имам един познат който си купи такъв..ако не се лъжа същия. Тъй като се занимава с железа го пробва и ми каза, че работи стабилно но става за по малки и прецизни работи..за електроди до 2.5. В последствие взе още няколко с цел продажба...върти ми се цена по-ниска от тази в сайта и мисля , че имаше и гаранция но не съм сигурен...ако има интерес ще питам. :)

Публикувано: ср мар 17, 2010 9:56 am
от ZEDYCUS
Не знам дали колегата tih_nik си го е взел ,аз го взех нов с бартер от един човек в София в тунинг.форум го видях.С бартера ми излезе 100лв,при пробата работеше стабилно с 2,5мм.Имам да правя един багажник за Пасата и след това един навес над камината и ще кажа впечатления как се държи.Аз ще работя максимум с 2мм електроди, повече не ми и трябва.Има си и схема и написани най честите проблеми с него.
Това е схема на инверторен електрожен с мощност 100А и 125А. Тази схема е за моделите на
KINZO, RAIDER, RIDER, TELWIN, BUDGET, FARTOOLS и POWER TOOLS. При различните марки
електрожени означението на елементите върху платката може да не съответства на упоменатите
в схемата, но разположението и стойностите е едно и също при всички модели. Това е базистна
схема на която са изградени, но в различни заводи.Като често засечени дефекти дават:
изправителните диоди на изходното напрежение,интегрална схема viper20A,
товарно съпротивлени 51ом 10W, изгорял предпазител и пробил ценер 18V стабилизиращ напрежението
на интегрална схема viper20A. При 90% от случаите причината за повреда се оказва претоварване,
работа при влажна среда или колебливо напрежение 220V.Другите 10% са следствие на фабрично негоден
елемент който довежда до повреда, която се отстранява с подмяната на дефектиралият елемент.
Ако някой има интерс мога и схемите да кача.

Публикувано: ср мар 17, 2010 10:13 am
от MamaMy
Качи ги. Все на някой ще са от полза щом са толкова универсални.

Публикувано: ср мар 17, 2010 12:07 pm
от ZEDYCUS
Качих ги тук
http://www.scribd.com/full/28496196?acc ... can8f6p0py
Ако преценят модераторите да ги качат във форума.

Публикувано: ср апр 21, 2010 3:40 pm
от mariayn
Няма ли някой да напише една статия .За какво се изпозват инверторени електрожени .Само за черни метали или и за цветни какво се променя от електрожените и така нататък .

Публикувано: ср апр 21, 2010 5:52 pm
от mirk
Грубо казано за заваряване с електроди които изискват постоянен заваръчен ток, например стоманени, неръждаеми, чугунени и др. Пише си го на кутията им за какъв ток са.

Публикувано: ср апр 21, 2010 7:07 pm
от joe007
И още по грубо казано за всякакъв вид електроди.(което ще рече и за всички метали и сплави които подлежат на заваряване).Всички електроди работят на прав ток а само някои и на променлив. :)
Освен това могат да се ползват и за ВИГ заваряване,с забележката че тези инвертори които са създадени за електрожен, при ВИГ запалването на дъгата става с драскане.
Освен това има и заваръчни инвертори за ВИГ заваряване които могат да се превключват както на прав така и на променлив ток.(така наречените AC DC) машини.Вече с тях може да се заварява и алуминий и сплавите му по метод ВИГ.Поради причината че Ал.не може да се заварява с постоянен ток.