Публикувано: пет мар 12, 2010 5:39 pm
Няма ли да е по лесно просто да смениш входа с изхода на компресора без упражнението по реверса.
Намери вдъхновяващи идеи, практични решения и емоционални дискусии на теми, свързани с дома, строителството и направи си сам
https://forum.napravisam.bg/
Милен написа:Няма ли да е по лесно просто да смениш входа с изхода на компресора без упражнението по реверса.
Милен написа:Не тока а въздуха тръбата от която смуче и тръбата в коята нагнетява на обратно, ако разбира се има използваема входна тръба т.е. вместо да нагнетява въздух ще прави вакум само с обръщането му, ако това е целта на питащия, щото не стана много ясно.Не забравяй, че охлаждането и нагнетяването са две напълно различни неща които нямат нищо общо освен като топлообмен. Като пример при компресорите на корабите охлаждането е с вода. Ако размени входовете става вакум помпа а не компресор. На компресорите входа е винаги от атмосферата. При буталните компресори няма значение накъде се върти защото калпаните са пластинкови. Има значение само за смазването.
fikata написа:Посоката се сменя, ако са изкарани изводите "начало" и "край" на пусковата и работната намотки - просто на едната намотка се разменят местата на свързване на клемното табло ("начало" и "край").Ако изводите не са изведени, лагерните щитове на двигателя са с еднакви присъединителни диаметри и познанията по елекротехниката са нулеви, най-лесният начин за обръщане посоката на въртене е..., като роторът на двигателя заедно с щитовете, се завърти на 180 градуса спрямо статора.