Оха, ще пробвам да го карам подред.
Като краен вариант ще направя това от схемата на гого, с ключа.
ср апр 24, 2024 10:43 amkozl написа:
Може би във LED фара има връзка към маса и така след греца има късо от променливото напрежение към изправеното.
А в оригиналната схема нямаш проводник общ минус към фара и габарита. Вероятно там ти е грешката като го замасяваш
LED фара няма връзка към маса (корпус на мотора), четох за това, че двете маси на променливо и постоянно не трябва да се обединяват, което изключва варианта за късо между двете. Общия минус ми идва след грецовете (не знам дали това е проблем и/или дали трябва да го замасявам към акумулатора примерно).
batkoce написа:
Грец + кондензатор + LED образува двуполюсен елемент, който заменя халогенната или обикновена лампа.
Не мога да се сетя, защо се получава проблем. Би трябвало да има проблем и с обикновени крушки, ако нещо е объркано по инсталацията.
Ако няма проблем по инсталацията, трябва тази постановка да работи нормално. Провери дали няма пробил диод в някой от грецовете.
Изводи 1 и 2 са взаимозаменяеми.
Сетих се за нещо: След грецовете масите на фасунгите не трябва да са обединени...
Явно точно общите маси след грецовете се върти целия ми проблем. НО от мотора идват три проводника, а и във LED фара влизат три проводника - обща маса и два плюса. Ще проверя грецовете дали няма проблем в тях.
Да, схемата се вижда в пуснатия линк, заради това и аз не съм я публикувал отново.
2-те фази са постоянно захранени - общата и тази за габарита - той свети винаги. А 3-тата за фара е след ключ (Не ползвам дълги светлини, това и причината да не ги споменавам и илюстрирам). Определено тези консуматори се захранват с AC напрежение.
И след всичките ви отговори, явно това с двата греца няма да ми се получи и минавам на варианта с един грец и леко преправяне - за да ползвам текущия ключ за светлините и да не добавям нов.