Страница 4 от 5

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: пон окт 28, 2019 8:19 pm
от ben84
Ами точно за четиритактова си мислех :)
Затова трябва да започваме с модел.
Това зверче май подлежи на регулиране на аванса на запалването?
Може би пали сместа в цилиндъра прекалено рано.
Смукач ползваш ли? По-малко но е вероятно да е от бедна смес.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: пон окт 28, 2019 8:23 pm
от nautilus33
Ами в началото на темата бях писал модел и марка, ама можеше пак да ги напиша май :)
Смукач няма. Като го купих имаше сложен въздушен филтър от Балкан, който при палене затварях, и тогава палеше от първия или втория път. Обаче намерих оригинален, който няма как да се затвори и затова сега пали от 4-5 път или малко повече. Казаха ми за центровка на запалването, но не съм пипал, понеже не съм наясно как се прави. Иначе фабричен смукач няма. Подкачвам горивото, т.е. на карбуратора има поплавък, с който подкачвам, и паля с подадена газ на 1/3. Горивото го мепам както е зададено от производителя- 1:33. Всички клипчета в нета, които съм гледал, палят с рязко дърпане. Но май направо отдолу, т.е. не дърпат въжето леко, докато усетят съпротивление, а направо с ряз го дърпат.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 8:38 am
от kabel96
пон окт 28, 2019 8:01 pmnautilus33 написа:
ИМТ 506, машината е двутактова, та за това дърпам рязко и силно.
В такъв случай, предложението за дърпане на въжето бавно, дали ще сработи? Макар да не съм сигурен, че го разбрах правилно, но ще опитам. По принцип, това, което правя е да дръпна въжето леко, докато усетя съпротивление. Тогва спирам и дръпвам рязко, без да връщам въжето както си писал.

Преслав, благодаря за линка. Не панимаем руски, ама ще ползвам преводач.

ПП да не се окаже, че сте мислили за четиритакрови машини, и двутактовите нямат такъв декомпресор? Питам, защото гледам двигателя от линка май е четиритатов, а и ben84 е останал с впечатлението, че машината е четиритактова.
Много голямо предварение на чукчето сте дали.3мм преди горна мъртва е на тази машина.Или ако сте слагали електроннен модул трябва да се завърти обратно на часовниковата до край.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 2:45 pm
от nautilus33
Благодаря. Но не съм правил центровка на запалването, понеже не знам как. Помня, че по-напред в темата ми беше писал 3мм, но не знам къде и какво да направя. В интернет намерих писано за симсон и МЗ, но никъде не намерих снимки или видео, за да видя поне, къде какво се пипа. Иначе от това голямо предварение ли се получава ефекта с въжето?

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 4:23 pm
от preslav
вт окт 29, 2019 2:45 pmnautilus33 написа:
Благодаря. Но не съм правил центровка на запалването, понеже не знам как. Помня, че по-напред в темата ми беше писал 3мм, но не знам къде и какво да направя. В интернет намерих писано за симсон и МЗ, но никъде не намерих снимки или видео, за да видя поне, къде какво се пипа. Иначе от това голямо предварение ли се получава ефекта с въжето?
Напълно е възможно да е от предварението, но от къде се е получило щом не е пипано нищо и преди е нямало такъв проблем???

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 4:51 pm
от nautilus33
Сега се сещам, че сменях въжето на стартера преди месеци, но не мога да се сетя проблемът дали се появи след това, или чак след смяната на филтъра. Но по чукчета, кондензатори нищо не съм пипал.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 5:12 pm
от preslav
А гледа ли анимацията, която съм постнал още през Април?

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 5:32 pm
от nautilus33
Да, аз така го и паля. Просто не пали от първия път, а и този проблем с въжето.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: вт окт 29, 2019 5:39 pm
от preslav
вт окт 29, 2019 5:32 pmnautilus33 написа:
Да, аз така го и паля. Просто не пали от първия път, а и този проблем с въжето.
Мисля, че паленето от 3-4-то дръпване не е болка за умиране, но "ритането" трябва да се оправи от човек, който знае как да провери и регулира момента на подаване на искра. За въжето сам можеш да си провериш работата, май там се сменяше не само въже.

Re: Мотоблок/мотофреза- всичко свързано с тях

Публикувано: ср окт 30, 2019 10:22 am
от kabel96
Въжето го къса точно заради предварението.Даже понякога пали и на обратно.