Страница 1 от 5

Газова уредба-проблем

Публикувано: пет авг 20, 2010 1:33 pm
от zingiber
Наскоро установих,че не успявам да карам на газ.Превключих на бензин и всичко бе ок.Обаче после на газ отново гаснеше.И така около седмица.По едно време си тръгна на газ и така 2-3 дни.Сега отново отказва на газ.Смятам,че някъде има запушен филтър,само че не зная къде се намира.Може ли да ми помогнете,като ми обясните,за да не бръкна където не трябва..Благодаря!

Публикувано: пет авг 20, 2010 1:45 pm
от Чаро
Напиши модел и вид на АГУ, колата и ДВГ като за начало.
Да не пишем глупости.

Публикувано: пет авг 20, 2010 2:12 pm
от inspo
Конструкцията на повечето клапани е еднаква. Развива се долната част на клапана и вътре е филтърчето .
Ако не си го чистил скоро, то със сигурност е задръстен. Моя го отварям на около 5-6 хил.км. и винаги има графит за чистене.
Убеди се обаче дали проблема ти не е от лоша връзка на ключето газ бензин или по клемите на клапаните. Ако ти щракат клапаните при даване на контакт значи са добре. Като приключиш стягай добре и провери с пяна за течове. :prost:

Публикувано: пет авг 20, 2010 2:23 pm
от montoya
ПРЕДИ ДА РОВИЧКАШ ПО ТОЯ КЛАПАН СПРИ ГАЗТА ОТ КРАНА НА БУТИЛКАТА!!!

Публикувано: пет авг 20, 2010 2:34 pm
от inspo
Сериозен пропуск от моя страна, че не го отбелязах. :? То е ясно, че се спира, но ако пропуснеш ще усетиш като започнеш да развиваш гайката на тръбичката. И без цигари наоколо :-D :feuer:

Публикувано: пет авг 20, 2010 3:44 pm
от sspoko
Преди около месец имах подобен проблем оказа се че единия кабел които влиза в бутона за превключване беше започнал да нагаря и не правеше както трябва контакт.

Публикувано: пет авг 20, 2010 4:10 pm
от ieiei
Точно, вероятно изчезва тока.Филтъра неможе да се запуши на 100%
(да угасне съвсем) и после за 2,3 дена да се "съживи".

Публикувано: пет авг 20, 2010 11:35 pm
от jekasus
Изображение
Виж "-" на този клапан ,ако не добре стегнат ,може е там проблема.Поне при мен така беше.

Публикувано: съб авг 21, 2010 4:05 am
от todor_velikov
аз залагам на смяна на въздушен филтър и реглаж на изпарителя

Публикувано: съб авг 21, 2010 6:17 am
от sian
Според мен проблема е електрически, провери с пробна лампа има ли напрежение на газовия клапан, после масата дали не е окислила. Възможно е и лоша връзка между бобината и клемните изводи , следствие вибрации и темпратурни разширения ту работи ту не работи. Може да опиташ да размениш бобината с тази на бензиновия клапан ако имаш такъв.