Намери вдъхновяващи идеи, практични решения и емоционални дискусии на теми, свързани с дома, строителството и направи си сам https://forum.napravisam.bg/
Неприятното е ако за 5 годишната и служба е превъртяла 20-30л бензин няма как да е запекъл сегмент. Едномесечна двутактова смес няма да бутне мотора ако карба е както трябва настроен, за старо червено масло на Щил нямам наблюдения от 1л изгарям колкото за сезона остатъка го раздавам.Трифон каквото трябва е написал и е отсвирил мотора, не се знае нова ли е купена косата. Щил не задира от раз ако ще да се помпят гумите на влака файда. Ресурса на моторите е няколко хиляди часа при правилна експлоатация това 5-10 години нищо не говори.
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 12:15 pm
от Трифон П.Трифонов
На мен ми говори- 5 години я има, не е навъртял и бутилка масло вероятно.
Няколко хиляди часа!!! Леко в космоса ги изстреля тия Щилки бе, Емо!
Бойче, машината не била пипана досега. Вероятно още смяташ, че идват разработени "от магазина" и не е нужно да се донастрои след няколко часа работа?!
Бедна ѝ е и фантазията даже.
Може да си забравил клипчето с оня марсианец, дето си стегна новата машина "в ефир".
Не мога да го открия, за съжаление, че да се види още веднъж.
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 6:01 pm
от емовлаха
Трифоне, изпитвам съмнения да си прекарал 2 литра синтетика през резачките ти. Вижда им се машинната обработка на буталата. На професионалните Щил модели се залагаше Мале. Сега на кое слагат Бразилските цилиндри и бутала нямам инфо не съм сервиз. Имам инфо от второ лице за скапани доста професионални моторни триони от един модел не изкарали професионалната си гаранция, двигателен промлем и отремонтирани гаранционно
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 6:19 pm
от Soviet_Soldier
пон апр 15, 2024 12:15 pmТрифон П.Трифонов написа:
Бойче, машината не била пипана досега. Вероятно още смяташ, че идват разработени "от магазина" и не е нужно да се донастрои след няколко часа работа?!
Май се заблуждаваш, че всеки като теб човърка по машините. Ами не, повечето хора нито имат знания, нито имат желание да се занимават . . . пък и нужна далеч не всеки има от подобно нещо. Защо смяташ, че обезателно трябва да се "донастрои"? Ако трябваше щяха ли Stihl да слагат карбуратори, при които отсъстват L и H? Квото е настроено на завода с това си кара карбуратора до края на неговия живот. Единственото дето може да пипнеш е Т и дотам! И работят дълги години машинките без проблем.
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 6:35 pm
от n_a
пон апр 15, 2024 6:19 pmSoviet_Soldier написа:
...Квото е ...
Истинският мъж не чете упътване и разглабя машинки!
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 7:30 pm
от емовлаха
Следващата ми покупка ще е нещо без отвертков карбуратор като това
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 7:38 pm
от Трифон П.Трифонов
пон апр 15, 2024 6:19 pmSoviet_Soldier написа:
...Ако трябваше щяха ли Stihl да слагат карбуратори, при които отсъстват L и H? Квото е настроено на завода с това си кара карбуратора до края на неговия живот. Единственото дето може да пипнеш е Т и дотам! И работят дълги години машинките без проблем.
Трябва да се донастрои, но вече не споделят.
Това, с тия карбуратори не го зная. Да не би да имаш предвид М троник?!
Имам една такава и още една инжекционна, но обикновените, които съм виждал си имат всичко, досущ истински момченца.
Може ли линк? Обикновен карбуратор само с LA (твоето Т).
Закъсняваш Емо! Технологиите фръкнаа отдавна и не спират.
"До третото зареждане на резервоара
фабрично новата машина не трябва
да работи ненатоварена на високи
обороти, за да не се явяват
допълнителни натоварвания по
време на разработването. По време
на разработването всички движещи
се части трябва да се наместят –
затова в двигателния механизъм има
повишено съпротивление на триене.
Двигателят достига максималната си
мощност след около 5 до 15
зареждания на резервоара." https://web-cdnend-techdoc-tsa-r.azuree ... _04_02.pdf
Тези думички, особено последните, на мен ми казват много, въпреки, че вече спестявят посещението в сервиз, след няколкото резервоара.
За теб е обяснимо, че нищо не ти говорят, Бойч.
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 8:49 pm
от Soviet_Soldier
пон апр 15, 2024 7:38 pmТрифон П.Трифонов написа:
Това, с тия карбуратори не го зная. Да не би да имаш предвид М троник?!
Не, имам предвид най-разпространените модели като например MS-170/180:
пон апр 15, 2024 7:38 pmТрифон П.Трифонов написа:
Обикновен карбуратор само с LA (твоето Т).
Моето? Ти японски верижен трион на живо виждал ли си? Shindaiwa, Echo, Zenoah .... там са H, L, T. Както и на много други.
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 8:54 pm
от Трифон П.Трифонов
пон апр 15, 2024 8:49 pmSoviet_Soldier написа:
...
Моето? Ти японски верижен трион на живо виждал ли си? Shindaiwa, Echo, Zenoah .... там са H, L, T.
Коментираме някаква щилка, ако си забравил- да не объркаме човека, ако случайно се загледа!
А какво съм видял или пропуснал, не е твоя работа- Шефа ще ме съди за пропуснатите ползи, хаха.
Я да се образоваш набързо какво се регулира с единственият винт при показаните от теб.
пон апр 15, 2024 6:19 pmSoviet_Soldier написа:
... Ако трябваше щяха ли Stihl да слагат карбуратори, при които отсъстват L и H? Квото е настроено на завода с това си кара карбуратора до края на неговия живот. Единственото дето може да пипнеш е Т и дотам! И работят дълги години машинките без проблем.
Глупости на джоджалета! Този винт влияе на качеството на сместа от празен ход та до максимални обороти. Хората си го връткат- разбиращи и не чак толкова.
пп. Всъщност, прав си. Не знаех, 170 и 180 не съм пипвал.
Сигурен съм, че има начин да се човърка, което се потвърждава от следващото видео.
Дядо Вичо ги ремонтираше точно така.
Простосмъртните страдат и псуват.
Re: Тема за резачките и моторните триони
Публикувано: пон апр 15, 2024 9:58 pm
от Soviet_Soldier
пон апр 15, 2024 8:54 pmТрифон П.Трифонов написа:
Коментираме някаква щилка, ако си забравил- да не объркаме човека, ако случайно се загледа!
Кви романи почна да драскаш тука и да месиш трети хора в нашия разговор. Аз не обяснявам на него, как да си настрои машината, че да го объркам, а коментирам съвсем различно нещо с теб. Утвърждаваш, че трябвало едва ли не обезателно да се донастройват, без да подозираш даже, че съществуват карбуратори, които заводски нямат тая възможност и машинките си работят с години без никакъв проблем.
пон апр 15, 2024 8:54 pmТрифон П.Трифонов написа:
Глупости на джоджалета! Този винт влияе на качеството на сместа от празен ход та до максимални обороти. Хората си го връткат- разбиращи и не чак толкова.
Винт Т просто ти определя колко да е открехната клапата на карбуратора, колко въздух да влиза на празен ход. Дори и да завиеш Т на макс, той няма как да отвори даже и на половина при тия карбуратори. Той по никакъв начин не влияе на максималните обороти. От него не може да обедниш сместа и да прегрееш мотора. За да гътнеш двигателя, трябва да я обедниш от H, а той, или като цяло отсъства, или в повечето случаи е под нестандартна отвертка, точно за да не го бара всеки.