дошъл е краят на този принцип с 300% ната печалба. като ви слуша човек ще каже че всички сте инвестирали по 10-20 хиляди в само в маркови и качествени инструменти..
истината е че болшинството майстори работят с еднодневки
другата истина е че тука в бг не сме им на доходите за да си позволи ме коли с толкова елктроника, и хладилници който да имат всички екстри и след 5 години с чисто сърце да ги изхвърлим. все искаме да ни надживеят и все с някакво благоговение споменаваме я някой мраз, я някой руски Зил. по баровците и АЕГ дори ( само не казват преди 25-30 години как така са случили да го купят, да не с някоя партийна поръчка само ;) )
Истината е много проста, по добре всяка година да носиш нови дрехи, на 2-3 години нови уреди с най новите и полезни екстри, също и кола с най големите удобства. тия вечни коли, хладилници, телевизори и супер-пупер маркови техники са за такива като нас...просто не сме им на стантарта на живот, и че си си купил западна кола не значи че си на нивото на така наречените развити страни по качество наа живот, ама абсолютно!
това не важи с тази сила за инструментите само, защото все пак от тях и здравето зависи в немалка степен. тъй че по уекичко го казвайте, и благодарете до земи на китайците иначе досега да сме с черно бели телевизори
sstefanov написа:всичкотовае за по голяма печалба, защото е по ефтино да произведеш милини по една технология и да орежеши или заключиш ядрата от колкото за ефтините модели да променяш технологията и ти не губиш нищо
Има и много други примери - продават се процесори със заключени ядра, телевизори и телефони със заключени функции и много други...
И кой губи от всичко това? - Потребителите!
sstefanov написа: Още едно доказателство, че маркетинга не е в полза на потребителите.точно