Страница 1 от 8
Помощ за свързване на задвижка към контролер
Публикувано: съб сеп 25, 2010 8:06 pm
от plamen_peev
(':hilfe:')Привет форумци, много неща съм изчел във форума, много сте ми помогнали макар и малко да съм се включвал в дискусиите. Сега сме изправени пред голяам проблем. Купил съм от Ерато 4-пътник със задвижка италиански на Mut Meccanaca Tovo и динамичния контролер на Интиел в комплект, предложен от Ерато. Та на проблема. Задвижката е модел V200/12/230/OO. Последното значи он/оф, а не модулираща, пак по препоръка на Ерато точно такава ни трябвала. Работата е там че задвижката има шест извода, контролера пет. Ето и как са те:
- контролер: нула, въртене по часовата, въртене обратна на часовата, маса и "С"
- задвижка: син - нула, кафяв- въртене по часовата стрелка
черен- въртене обратно на часовата стрелка, жълто/зелен- маса
червен- micro switch "No", сив - "C" comun micro.
Със моя човек дето се мъчим имаме съмнение че този червения micro switch "No" от задвижката можем да го игнорираме, ама от никъде няма компетентно мнение. Ерато още ги чакаме, а Интиел бяха глас в пустиня.
Моля ако някой може да помогне!!(':gott:')
Публикувано: съб сеп 25, 2010 11:33 pm
от filmatoplo
Ох аз ползвам вентили и задвижки на Хонивил -нула син -наляво и надясно -черен и кафяв -елементарно.
Публикувано: нед сеп 26, 2010 12:53 am
от AntonBM
Публикувано: нед сеп 26, 2010 1:28 am
от plamen_peev
За същото Антоне. Тебе май вече са те питали по въпроса. Ако си измислил нещо давай.

Публикувано: нед сеп 26, 2010 8:36 am
от filmatoplo
За контролера иска четене на описанието поне 10 -20 пъти-и пак има нещо неразбрано.

Относно задвижката , мъча се да открия схема на ел свързване но не откривам -само картинка на задвижката -синя на цвят.Имал съм я но къде я гледах.

Публикувано: нед сеп 26, 2010 9:26 am
от filmatoplo
MUTINT.CZ

Влез в сайта и си намери задвижката

дават ел схемата -ако някой може да я качи тук за умуване. Кой ще черпи.
Публикувано: нед сеп 26, 2010 10:35 am
от LazarGanev
Ето я схемата. Въпросът е, че контролерът има един извод по-малко и единият кабел на задвижката остава излишен - какво да правим с него

Публикувано: нед сеп 26, 2010 11:29 am
от AntonBM
Не съм голям спец в ЕЛ-а, пък и нищо не разбирам от този език (чешки ли е?) с който е описана задвижката. Все пак ще се пробвам да дам някакво мнение. Мисля, че се свързва така:
От ИНТИЕЛ: - На ЗАДВИЖКАТА
X1.17 – 0
X1.15 – 1
X1.16 – 2
X1.18 – към корпуса (заземяване на задвижката)
По надолу вече не съм много сигурен...
От контролера на Интиел се взема 24V промелив ток (AC) от клема X1.22, като се прави външен мост и с клема X1.21. Явно нула не се свързва (взема си я от заземяването). Задвижката се захранва с 24V (AC) от клеми 4,5 (от другия клеморед). Т.е. 4 да се свързва с X1.21, а 5 да е към X1.18.
До тук съм... повече без превод на тази задвижка не мога...
Ще се пробвам да намеря нещо на по разбираем език за тази задвижка.
Публикувано: нед сеп 26, 2010 11:29 am
от filmatoplo
Със какво захранване е задвижката 24 или 220

Ако е със 220 волта свържете само нулата и двете фази за движение наляво и надясно на мотора на задвижката.Поне поморийския друго не праща към задвижката

Публикувано: нед сеп 26, 2010 11:35 am
от filmatoplo
На схемата на Лазар -вляво долу е дадено 220 волтовото свързване -ама клеми 3 и 4 -какво правят

Дамосеневиди и техническия чешки , аз знам само плажен -кой ще преведе -Микроспинаце .