Комбинираните котли на пръв поглед са много хубаво нещо, но на практика нещата стоят другояче. Ще дам пример с бус и лек автомобил с еднакъв двигател. Първото може да хване много багаж и да превозва хора, но не може да се движи като автомобил. Няма тази стабилност в завоите, има по-дълъг спирачен път, ускорява по-бавно, не развива висока скорост и харчи повече гориво, защото тежи много и често аеродинамиката му е близка до тази на врата на плевня. Може да се ползва като автомобил - да идеш за вестник, за хляб и т.н. Автомобилът може всичко, без да позволява превозване на много хора и багаж. И ся ко да прайм кат искаме да може и двете работи
Тук идват минивановете, които са хибрид между бус и автомобил. Но пак не може хванат хора и багаж като бус и пак не се движат като лек автомобил. Компромис - подобен на комбинираните котли. Комбинираните котли горят въглища, дърва, пластмасови бутилки, стари дрехи, кочани царевица, дръже, слама, чипс, надробени клони ... и пелети когато са с горелка. Те обаче са създадени с малко вътрешно съпротивление - пушекът да може да излезе от въглищата и дървата. С пелети това не е добре.
Много добре трябва да се помисли какво гориво ще се гори и да се вземе точния котел.
По темата: комплектът на грейко, пелетния вариант.
И пак по темата - горелка 40 и котел 17

Става, но да ограничиш мощността й на 16-17 kw. Всичко над 17 kw ще излети през комина. И със 100-киловатова горелка да е, пак максимално може да усвои 17 kw. Какво може да се направи? Купуваш му още секции. Направи го 5-секционен че сега май си само с три секции. Подобрения по писанията във форума и помощ от приятели - прегради, ламарини за турболатори и евентуално го вдигаш на кутия. Правиш си горелката до максимум 20 kw (до 4 кг/ч пелети) и си готов. Или си купуваш друг котел, но кой точно - не знам.