Страница 1 от 1

Моля спешно. Изправителен блок .

Публикувано: нед дек 21, 2008 2:28 pm
от bigstass
Поне според мен е това ама ще съм Ви благодарен ако помогнете !
Старанна работа е : карах си леко преди два часа, изведнъж от към двигателя започна да се чува виещ звук, който зе изменяше заедно с оборотите на двигателя, едновременно с това започна да мига лампата за акумулатора.Мигането също се измения заедно с оборотите на двигателя. Спрях за да се опитам да разбера от къде идва, стори ми се че е от алтернатора, но не съм сигурен ! Реших да изгася и отново да запаля та дано изчезне, но когато го сторих лампата на акумулатора ЗАПОЧНА ДА СВЕТИ ЯРКО !!!. Дори извадих колюча от таблото и тя продължи да свети ! След като дадох контакт всички други светнаха а тази на акумулатора не !! Иначе запали нормално и тръгнах трябваше да се прибера. Изминал съм не повече от 2,5 км икогато спрях пред нас и изгасих лампата си угасна нормално ? Като дадох контакт отново си светна, запалих-угасна но не съвсем, остана да мижи. Като подам газ започва да мига като мигането пак се мени с оборотите на двигателя. Измерих на акум. зарежда си-14,39 V. И това е , според мен е гръмнал диод. КОфти че не мога да я карам че ще гръмна някоя електроника а ми трябва много :( Колата е Опел Астра 1,4 пълен инжекцион 1995г Май.

Ще съм много благодарен ако някой ми помогне !

Публикувано: вт дек 23, 2008 5:16 pm
от gorgidanchev
ЧЕТКИТЕ

Публикувано: ср дек 24, 2008 7:52 am
от todor_velikov
виж ремъка да не е охлабил или някой от лагерите на алтернатора

ре

Публикувано: нед дек 28, 2008 1:59 am
от Ronin
Имам опел кадет ....демек същата ситуация....но при мен целогодишно лампата си свети едвам едвам.....но си зарежда нормално...забелязал съм че зависи от капацитета на акумолатора...ако е 50-60 А си гасне....аз имам навика да слагам 72 А и тогава си свети слабо....а на много ниски обороти почти светва...ама така от 7 години...незнам дали ти помага това....за пробил диод се съмнявам...защото ще имаш пад на напрежение...т.е ...ще загубиш един полупериод.....по скоро релерегулатор...струва(струваше) преди 2-3 г. 9 лв..

Комбинацията с звука обаче е по скоро както е написал колегата към четките...!

Публикувано: нед дек 28, 2008 3:17 pm
от gtg1977
Според мен,ако са четките няма да се зарежда нормално акумулатора.Един приятел имаше подобен проблем.Колата му е Опел Корса,дизел.Неговата лампа на акумулатора така светеше постоянно слабичко и той си я караше.Но постепенно светлината се увеличи.Когато отиде на майстор и му разглобиха алтернатора,се оказа,че част от намотките на статора са пробили лаковата изолация.Майстора ги лакира отново и всичко се оправи.Неискам да те плаша,но без да смъкнеш алтернатора няма да стане.А не подценявай проблема-сега е зима и става лошо ако те изостави някъде.

Публикувано: нед дек 28, 2008 6:31 pm
от sek.1
Някога като карах Опел Аскона ми се скапа оригиналното реле за зареждане в един магазин на ул. цар Симеон си купих ново както си е с четките продавача с лек арабски акцент ме предупреди че тия релета на някои им присветвала лампата на някои не мойто за късмет примигваше стотина километра явно докато се паснат четките и после си работеше нормално така че мерете с мултицета реалните волтове.

Публикувано: вт дек 30, 2008 1:57 pm
от vvladi21
Аз имах подобен проблем миналата година на Фиат Уно. Така с мигаща лампа крах цяла година и то през зимата и никакъв проблем. Обаче накрая ми светна постоянно и се скапа акумулатора. И тогава чак на ремонт. Проблема беше голям - блока с диодите лагери и чекти. В товята ситуация е нещо от този сорт. Без майстор да бутне няма да мине номера.
Успех.