barekov1 написа:С редуктор са на дизелите! Но това няма никво значени, Важното е предавателното число от мотора към колелото.
На Шкода Фелиция е редукторен стартера.
Стартера не е подходящ,защото е мощен и за да го ползваш ще му трябва още поне един акумулатор за по-дълъг път и ще стане много тежко колелото..Друго е ,че ротора е лагерован на втулки и трябва много смазване,а не е на лагери.Като се износят втулките и ще започне ротора да стърже по статора и накрая ще се залепва и няма да може да се върти.Сложен ще е и контролера за управление на електромотора .
Не си заслужава да си губиш времето и финансите за това.
Вярно е ,че с електричество ще е по-евтино,но цената на електромотора ,контролера и акумулаторите и е доста висока и зимата като не го ползваш,акумулаторите ще се скапят,ограничен е и прехода,може да е между 10 - 30 км и то за специално създадените фирмени електровелосипеди с безконтактен елмотор ,който е главина на електровелосипеда и специални акумулаторни батерии за 24,36, 48 и 72 Ач ,а елмотора за 24,36,48 или 72 волта напрежение.
Виж от моите мнения на стр.6 от 22.04.2008 г и на стр.4 от 01.02.2009 г по тази тема.